Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

palmen

Moderator
Det är väl detta de har iPaden till? Ring kundtjänst och begär ut info enligt GDPR...!
Eller att man känner personen ansvarig för framtagande av ölen som kunde informera crew.
Men jag håller med om att denna information gärna får stå i deras Ipad, istället för för att jag är märkt som Diamond f år det gärna vara en ölburk på min plats i planet på paddan :)
 

Once56

Medlem
Vi blev ju välkomnade som ”familjen Diamond” av purser när vi (4pers) flög sk904 go hem efter nyår. Första, och hittills enda gången som Diamond.
 

henke12

Medlem
Eller att man känner personen ansvarig för framtagande av ölen som kunde informera crew.
Men jag håller med om att denna information gärna får stå i deras Ipad, istället för för att jag är märkt som Diamond f år det gärna vara en ölburk på min plats i planet på paddan :)

En Carlsberg då förstås? :rolleyes:
 
OT men i diskussionen kring recognition som Diamond. Jag fick recognition som EBG för ett par år sedan när jag flög med Austrian BUD-VIE. Första och enda gången.

Med Austrian har jag nästan 100% träffbild. När vi flög till Ryssland förra sommaren med dem så blev mina vänner helt star-struck (vi satt i ekonomi) när pursen kom fram till mig (bara mig) och hälsade välkommen ombord och ha en trevlig resa :). Gick sedan raskt vidare utan att slösa en blick på övriga bak i bussen.
 
Toppen