Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Agö

Medlem
Mitt misstag är kanske att jag flugit sas mainline borde valt underleverantörernas flighter?
Nä du, av detta ser man ingenting hos t.ex. Regional Air. Har fortfarande bara hänt mig en gång och då av en spanjorska på Air Nostrum (blev faktiskt smått chockad). För mig är det inte viktigt (snarare tvärtom), det är dock intressant om SAS kommunicerat att så ska ske, haha. Flög Regional Air med en Pandion idag, inte ett ord där heller.
 

gjohansson

Medlem
Nä du, av detta ser man ingenting hos t.ex. Regional Air. Har fortfarande bara hänt mig en gång och då av en spanjorska på Air Nostrum (blev faktiskt smått chockad). För mig är det inte viktigt (snarare tvärtom), det är dock intressant om SAS kommunicerat att så ska ske, haha. Flög Regional Air med en Pandion idag, inte ett ord där heller.
Jag är Pandion och för tillfället står det lika mellan Cityjet o main :) (och då inte särskilt många på respektive). Regional = 0
 

palmen

Moderator
Haha, kanske är dags för en ny drop-down under Min Eurobonus där man kan sätta sin preferens:)
Bästa hälsningen är ju om de direkt när de släcker skylt för säkerhetsbälte kommer springandes i gången med en iskall mikkeller. När jag får den hälsningen vet jag att de har förstått hur jag vill bli hälsad på.

Har nästan hänt en gång på longhaul i plus. Purser kom fram efter några minuter efter start med 3 olika burkar mikkeller och ett glas med RAS1 från business och frågade vilken öl jag ville ha. Lite smått chockade medpassagerare som undrade varför jag fick vip treatment. När flygvärdinnorna sen kom med vagnen så fick jag kommentaren "jaha det är du som är ölmannen ombord". Måste ha ingått i deras pre flight briefing efter en fågel viskat i deras öra...
 
Toppen