Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

samet

Medlem
Fail!!!! o_Oo_Oo_O
20190429_223728.jpg
 

FF#1

Medlem

haha, det går bra för de ibland.

har något snarlikt problem.
Ville ha ett extra vanligt Eurobonuskort att ha när man besöker vissa kinkiga lounger som inte gillar co-brandade kort...

först fick jag ca 10 st diamond taggar....

nästa försök så fick jag två av förra årets EB kort, torts att det var nästan 3 månader in på min nya period....

nu är min användare spärrad för jag har gjort maxiamalt antal beställningar för året så nu kommer garanterat någon drake slå ner på min
avsaknad av kort och så får jag sitta ute och sura i terminalen.... :)
 

Håkan Ö

Medlem
haha, det går bra för de ibland.

har något snarlikt problem.
Ville ha ett extra vanligt Eurobonuskort att ha när man besöker vissa kinkiga lounger som inte gillar co-brandade kort...

först fick jag ca 10 st diamond taggar....

nästa försök så fick jag två av förra årets EB kort, torts att det var nästan 3 månader in på min nya period....

nu är min användare spärrad för jag har gjort maxiamalt antal beställningar för året så nu kommer garanterat någon drake slå ner på min
avsaknad av kort och så får jag sitta ute och sura i terminalen.... :)
Har aldrig råkat ut för kinkiga SA loynger som du beskriver men kom ihåg att du har kortet i appen också.
 

mha321

Medlem
Så var det dags igen. Gårdagen och dagen. Nu får de ta och sluts strejka så man kan få fixa till siffrorna lite (har 3 leg med Lufthansa nästa vecka, men ett sas leg för att ta mig fram till det första av dem...)

Proportionerna många poäng och få segment är tydliga. De flesta segment är inom Skandinavien. Till Europa har framförallt utbredningen av sas plus saver gjort att jag till större del valt andra bolag. Tidigare fanns det värde i flexibiliteten men när den är borta tycker jag de ofta inte är prisvärda jämfört med konkurrenters oflexibel business.

På longhaul har ett 3st friends and family i Plus (och hälften uppgraderade till business med plusgrade) också gett mycket poäng i förhållande till legs.
d8f4e7f9d7c4142ff45e6bbbbcc2ec54.jpg
1a4b459bfd448fd2ac4aef7976df67e2.jpg
 

jumbooze

Medlem
Samma här det är noll, det blev bara 121k förra året och detta får jag vara glad om jag återkvalar ens som EBD på grund av ändrat jobb
 
Toppen