Deal: SWISS First Class från 17 999 kr

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 6 November 2020.

1. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lol :) :)
    Det är iofs härligt att se andra jobba...

2. Det hade nog varit snabbare för dig att ändra än att skriva :p Men nu vi ser möjligheterna här på BC! Nu får andra ta del av samma information också!

3. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är ödmjuk. Jag ÄR ödmjuk. Faktiskt...

4. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Köpte en ToR CPH-ZRH-BKK för höstlovet 2021 nyss.

Det gick utmärkt att få samma fare för 3pax. Bara ändrade pax från 2->3 och sedan rullade det på...

Priset blev ca DKK 15000 pp. Bokningsklass A.

Gus, Doctor-X, Tonton och 4 andra gillar detta.
  5. plover

plover Medlem

Någon som provat ajohannesburg i oktober ? vädret, vad gör man en vecka om vi gillar mat, vin och lite sol/bad ? golf också såklart.

6. Johannesburg överlag är inte ställe man åker till i Sydafrika för en längre vistelse. Det är ett transitställe.

Det här är vad Google berättade när jag sökte på “Weather Johannesburg October”

https://www.weather-atlas.com/en/south-africa/johannesburg-weather-october

Jag hade kollat hur jag tar mig till Kapstaden, Durban eller Safari från J’burg.

aruba1 gillar detta.
  7. plover

plover Medlem

Mycket bra input, kollar upp det direkt - kapstaden ser lite kallare ut den tiden, men då får det väl bli mera vingård som kompensation :)

8. Werner0719

Werner0719 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska du sova en ngn natt så rekommenderas The Peech , ligger i Melrose/en stadsdel i Jburg
    Har riktigt grym restaurang , annars är Intercontinental på Flygplatsen riktigt bra

aruba1 gillar detta.
  9. plover

plover Medlem

blir nog bangkok ändå - vädret och fler möjligheter

10. Hylve

Hylve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kunde till slut inte motstå detta erbjudande. RIX-FRA-ZRH-GRU-FRA-RIX i oktober 2021, Swiss F ut och Luftis F hem. €1700 per person.. som hittat! Borde dessutom generera ett gäng eurobonuspoäng.

Gus, Link, Brandten och 10 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!