Deal: SWISS First Class från 17 999 kr

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 6 November 2020.

1. ilon

ilon Medlem

Precis, det var iaf vad jag minns det som att jag såg när jag kollade snabbt på telefonen.

2. ilon

ilon Medlem

Nu tog jag bara första bästa alternativ jag hittade, finns garranterat flera.

Bifogade filer:

squeezen, enlunda och palmen gillar detta.
  3. Hade ju varit ett fantastiskt erbjudande i normala tider och även jag hade nog slagit till, i synnerhet på Swiss first då det är ganska "ouppnåeligt" för mig annars, men det är ju långt från normala tider nu och det finns en väldigt bra anledning till de låga priserna.
    Ändå, Swiss first till rimliga pengar är värt en fundering.

Gus, DrGold och 011430121 gillar detta.
  4. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har SK IT jobbat extra åt SWISS? Det här gillar jag inte:
    Priset för 2 personer i business stämmer inte enligt deras "offers" sida. Det visar i själva verket priset per person. Var på väg att gå bananas här.
    upload_2020-11-12_18-9-40.png
    Men priset för 2 i First stämmer på motsvarande sida under "Offers"...
    upload_2020-11-12_18-12-7.png

5. squeezen

squeezen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, å andra sidan är det väl orimligt att det skulle kosta dryga 11papp för två pers till SIN i biz?

6. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, men att de skulle vara konsekventa i detta sammanhang hade varit snyggt.

squeezen, DrGold och Tonton gillar detta.
  7. plover

plover Medlem

Mycket bra villkor, enda funderingen är ju att det är nattflygningar i first, känns lite borrkastade pengar. First.är ju en dagtidsupplevelse med bubbel o hummer typ, men business är inte fy skam och du sover kanon där också.

8. Nja, jag trodde så också men jag flyger gärna First och sover genom flighten :) Ganska ofta struntar jag i allt som har med mat och dryck och bara lägger mig. Min senaste Swiss First med sambon och Mini satt vi oss i en restaurang på JFK för att äta middag då Swiss FCL var stängt, sen väl ombord fick vi stolarna omgjort till säng och Mini samt jag sov till 40min innan ankomst i ZRH. Ganska surrealistisk upplevelse: vi tre ensamma i First, två flygvärdinnor som var "arbetslösa" på sitt pass. Jag prioriterar nästan alltid sömnen på nattflygen.

Doctor-X, intuition och Mr Carter gillar detta.
  9. Tostarp

Tostarp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som kollat om erbjdandet även gäller från CPH?

10. Jag gjorde ett magiskt jobb åt dig. Jag ändrade flygplats från ARN till CPH på Swiss.com. Titta vad som hände då? ;)
    https://www.swiss.com/DK/en

samet, Johannes Winberg, KennethL och 3 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!