De bästa säten i business class som erbjuder mest avskildhet

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 9 December 2016.

1. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror inte du kommer få många protester mot det på detta forum.

Peter Hagander och BOTL gillar detta.
  2. dashboard

dashboard Administrator

Land:
    Norge Norge
    Takk for innspill, Lukas S. Faktafeil kan selvsagt snike seg inn i artikler, det beklager vi. Flyselskap oppdaterer sine produkter hele tiden, slik at kanskje ingen har helt koll på hva alle tilbyr til enhver tid. Men om du har selv lyst eller kjenner noen som har lyst til å skrive artikler, bes de ta kontakt med redaksjonen. Ellers er det nok slik at ikke alle artikler er like interessant for alle. Det er jo her forumet kommer inn, her er det rom for å diskutere det meste. Men at artikler på forsiden er mer skapt for et bredere publikum.

Når det gjelder sommerreiser etc, tror jeg at lesernes egne fantastiske fortellinger fra sine reiser kommer mer frem enn noensinne på forsiden, og at vi dessuten etterhvert har valgt å premiere dem med EuroBonus points ;)

Brandten gillar detta.
  3. BOTL

BOTL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra inlägg, tack för intressant läsning.

4. Mickael Engström

Mickael Engström Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För egen del skiter jag i vilket fiskbensmönster stolarna står... Jag skulle bara vilja åka Business någon gång ;) Trevlig helg!

Gullmarsplan, Ludvig Skalme, BOTL och 1 annan gillar detta.
  5. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lugnt, du är på rätt väg - du är här! ;)

Mickael Engström gillar detta.
  6. Storsteffe

Storsteffe Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Huvudsaken att jag slipper se nån, är det någon som vill titta på när jag dregelsover så varsågod :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!