Senaste nytt

Danskt golfproffs greps ombord på British Airways plan

johannesa

Medlem
Jag var med på den här flighten:
Thorbjörn Olesen greps av polis – misstänks för sexuellt ofredande | Aftonbladet
Står Memphis i artikeln men var i själva verket ett flyg från Nashville. Satt i den lilla Club World-kabinen bakom första klass och han stod under en period bredvid mitt säte och argumenterade med Cabin Service Directorn. Blev lite hetsigt, han hoppade också emellan sätena men hanterades mycket proffisgt av crew. Jag fick både fylla i en av BA:s Witness Forms och lämna ett statement till polisen när de kom ombord efter landning. De flesta på flyget var helt ovetandes om att det överhuvudtaget hade pågått nåt. Även flera i den lilla kabin jag satt i hade sovit igenom incidenten men jag misstänker att ingen i första klass kan ha missat det. I första klass satt för övrigt även den amerikanske countrystjärnan Tim McGraw.
 

nissefalk

Medlem
Ian Poulter var också med på det flyget i Första klass och även han försökte lugna ner situationen, himla trist incident, Olesen verkar så himla lugn och trevlig på banan, men, ibland kan det verkligen gå fel.
 
  • Gilla
Reactions: pep

johannesa

Medlem
@johannesa kan du bekräfta att "He is also accused of urinating in their first-class aisle."? verkar helt sjukt!
Jag kan inte bekräfta att han verkligen gjorde det men pratade med CSD som på brittiskt understated vis sa att han hade fortsatt att bete sig illa, och mycket värre, när de väl fått honom att återvända till första klass-kabinen, så mycket talar väl för att det är sant.
 

Valley

Medlem
Får vi se vad som kommer fram till slut.
Men någon lika korkad är väl ändå ett av vittnena? Tror nog damen i fråga borde fundera lite på hur verkligheten ser ut.

"Du förväntar dig kanske det på ett budgetflygbolag, inte i första klass på BA (British Airways)"

Har läst om hur ex. vis Yngwie M lär ha betett sig ombord. Och är det sant kan man nog lugnt påstå att det händer oftare i first.......
 
Toppen