dagrum/restroom stängda - SAS GOLD Lounge Köpenhamn

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av EBGGOT, 25 November 2015.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testar absolut på fredag!! Kommer även bre på min värsta västgötska och be management om förklaring.
    -"Sa re värkligen va på re häringa sättet?"

Rasmus_1, edlundo, GOTATH och 7 andra gillar detta.
  2. Från oss FFs kan du föreslå maffialikt att "vi kan växla ett dagrum mot duschmöjligheter" ;)

ARNBER gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan ju föreställa sig att något har hänt. Kanske är det någon som använt dagrummen för att röka eller i övrigt misskött sig till den grad att SAS tvingats stänga dem.

4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan pröva på söndag när jag passerar loungen, dock har jag bara 1 timmes byte så reservation för ändringar!

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med tanke på att de aldrig funnits tillgängliga när jag frågat efter dem på CPH så ser jag personligen ingen större skillnad nu från hur det varit. Det hade dock varit kul ifall de fortsätter existera, så jag kanske får se insidan på dem någon gång.

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dom är faktiskt inte så dumma, jag har slappat där en handfull gånger.

ARNBER gillar detta.
  7. i6niol

i6niol Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick samma svar för drygt en vecka sedan. Stängda för renovering men någon renovering såg jag inte skymten av...

8. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har använt dagrummen flera gånger, och har filmat ganska grundligt vid ett tillfälle. Kan leta på filmen om någon är intresserad.
    Guld värt särskilt om jag jobbat sent och gett upp hoppet om att få någon timmes sömn på natten, utan istället bokat om tåget till Arlanda och vidare ändrat till ett tidigare flyg. Sen ätit i gold loungen på Kastrup och gått och lagt mig i dagrummet och sovit helt underbart gott.
    Hoppas för allt i världen att det bara är tal om renovering.

ARNBER och jumbooze gillar detta.
  9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ImageUploadedByTapatalk1448471711.118775.jpg ImageUploadedByTapatalk1448471722.718206.jpg ImageUploadedByTapatalk1448471735.753053.jpg

ARNBER gillar detta.
  10. englundjesper

englundjesper Medlem

Land:
    Norge Norge
    Oj, dessa rum har väl varit stängda sedan i somras? Vill minnas att det var ungefär då jag senast jag tänkte slappa av i ett av rummen, utan lycka. Som ni säger är det brandmyndigheten som stängt ner rummen, men hon nämnde även något om renovering, så det kanske finns hopp.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!