Senaste nytt

Dagrum för 295 kr hos Nordic Choice

intuition

Medlem
Erbjudandet har förlängts igen, är nu öppet för vistelser till 15 juni.

Kan nämna att "mitt" hotell berättade för mig häromdagen att detta är något de tänker fortsätta med även efter corona. VI diskuterade inga detaljer, men uppenbarligen har det varit en god affär för detta hotellet iaf.

295 kr är ju ett pris som bara enstaka ställen erbjuder. Personligen tycker jag nog 395kr är lite högt, och 495+ kr är utelsutet för mig. Speciellt med tanke på att ingen frukost eller kvällsmat (Clarion Collection) ingår. Jag får oftast ingen uppgradering heller. Och skulle jag slinka förbi utan att ha bokat ett dagrum och sätter mig i matsalen så har jag ju ändå "Gratis kaffe och wifi".
På 3x kampanjer har jag ändå tyckt det varit motiverat men är inte alls säker på att jag kommer att boka på mer nu.
 

Atom

Medlem
kan någon bekräfta att man fortfarande får en "natt" för dagrum?
Leker med tanken att boka några dagrum för att bibehålla Gold.
Nu när jag inser att jag förmodligen kommer bo en del på NC under årets hemster.
 

palmen

Moderator
kan någon bekräfta att man fortfarande får en "natt" för dagrum?
Leker med tanken att boka några dagrum för att bibehålla Gold.
Nu när jag inser att jag förmodligen kommer bo en del på NC under årets hemster.
Har inte Nordic Choice förlängt allas status ett år? Eller har du precis börjat nytt år?
 

intuition

Medlem
Då möjligheten att boka dagrum ("check-in office") återkommit, nu för perioden 16 aug - 31 dec.

Tyvärr har man justerat priset som nu är "från 395 kr". Och det är inte bara lägsta priset som höjts, det ser ut som att samtliga hotell har justerats upp 100 kr. De flesta ligger alltså nu på 495-595 kr och därmed är förbi vad jag tycker det är värt. Men tipsar iaf om att "kampanjen" återaktiverats om det är någon som behöver dagrum och/eller kvalificerande nätter.


Kontor från bara 395 kr per dag | Nordic Choice Hotels
 

flierman

Medlem
Lite offtopic, men hur f-n loggar ni in på deras hemsida? Jag har testat via mobilen med Chrome, på datorn med Chrome, edge och firefox...det går tamefasiken inte. I bästa fall en vit sida men ofta händer ingenting all..sjuk frustrerande. Deras hemsida känns som 90-tal, bedrövlig.
 
Toppen