Dagens bild

Diskussion i 'Övrigt' startad av ollek, 3 Februari 2013.

1. Byta en trasig motor på SAS A350 kanske?

2. mha321

mha321 Medlem

Det kan väl omöjligt behövas ett så stort plan bara för en motor.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  3. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De kanske monterade en helt ny A350 runt den hela motorn ;)

4. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min favoritort i Schweiz, Pontresina förbereder sig för hunden den 12 juni 2021. Husse får nog vänta.

hund_ch.jpg

Last edited: 5 Juni 2021
    henrik l och rosenstam gillar detta.
  5. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    753DBBF8-F401-4F85-B18F-9A716FBB278D.jpeg

En Moscow Mule medans grillen ”tar sig”. Inte orkat ta bort utsmyckning från gårdagens studentfirande.

Gus, henke12, rosenstam och 2 andra gillar detta.
  6. Idolen Mathias Dahlgren levererar helvego avsmakningsmeny på Rutabaga. Vinpaketet var dyrare än maten [​IMG]

henrik l, chazzie, Rickard_O och 4 andra gillar detta.
  7. Nilann

Nilann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    20210606_084030.jpg
    Hilton Malta, första utlandsresan sedan februari 2020. Här är sig ganska likt. Loungen är öppen, men endast med bordsservering. Frukostmatsalen hade också bordsserving i morse, men i morgon skall man återgå till buffé. Munskydd krävs både utomhus och inomhus. Så länge man sitter ner i offentliga utrymmen på hotellet, behöver man inte munskydd.
    Marinan Portomaso såg väldigt öde ut i morse. Många restauranger är stängda och det märks att landet har varit nedstängt.
    Restaurangen One Portmaso som ligger bredvid Hilton har öppet. Den brukar vara trevlig, så där blir dagens lunch.

squeezen, Jönsson, chazzie och 14 andra gillar detta.
  8. Hur fungerade voucher med euro för mat och dryck?

9. Nilann

Nilann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte. Vi bokade för flera månader sedan för ett bra pris som vi var nöjda med, så vi ändrade inte bokningen för att komma åt erbjudandet.

Mattias Holmén gillar detta.
  10. Jag sitter och städar min inkorg på min privata email och då hittar jag denna godbit från 2013:

Capture.PNG

Det är alltså kvittot som @Traveller fick när vi chartrade en Chieftain Navajo Panther II för en dag på Curacao tillsammans med @sembl och min polare BvM. Hela storyn finns här: Några resor mot Silver och Guld | Sida 15 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Själva landningen på BON ser ni här:

Vi betalade alltså $750 delat på 4 personer för ett flygplan med två piloter för en hel dag. Det var tider det...

Last edited: 7 Juni 2021

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!