Senaste nytt

Dagens bild

Valley

Medlem
Highway to helg.
D1ABB122-1546-4E22-943E-2C714A5501C7.jpeg
Bara gå ut hårt

6BB10BDB-0A54-4E70-B026-4D2553A5FA94.jpeg
Puuuh.

Avslutar med lite fika å Rainbow
6D8AEFD1-EE19-41E3-BFD7-F25BAEA1E892.jpeg
 

011430121

Medlem
Lunde Ångermanland för er som inte är beresta så ligger det vid Sandöbrons södra landfäste.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Sandöbron
Under eftermiddagen bir det besök vid bron, det har invigts en minnes tavla över de som omkom när bron rasade vid bygget, samma dag som Hitler gick in i Polen


Tittar man noga så ser man Ångermanälven i mitten av bilden.

Denna resa ersätter planerade och avbokade resor till Singapore, Bangkok, Tokyo, Barcelona, New York, Hawaii
De som får besök av mig säger att det enda positiva med pandemin, är att du kommer på besök, min blyghet gör att jag aldrig skulle skriva det.

A90F52D6-1E21-4A13-8876-B5092DB4FFB9.jpeg
 

HMJ

Medlem
Skönt att lämna NY och bila ner till DC för första gången sedan januari för att hälsa på min frus bror med familj. Det finns inget som slår en morgonpromenad bland monumenten.
396c9c5f01fb0e002a4df0177dc37d16.jpg
Trevligt!!!

Hur är statusen i DC just nu? Har läst dina inlägg om NYC under pandemin, är det lika status i DC?
 

sembl

Medlem
Trevligt!!!

Hur är statusen i DC just nu? Har läst dina inlägg om NYC under pandemin, är det lika status i DC?

Det är ju självklart aningen bättre då det inte alls är lika tättbefolkat. Men det är lite ghostown över det. Vi åkte förbi Georgetown då det finns en Safeway med Tesla Supercharger där och det var knappt något folk ute på annars fulla M street. Inne på mataffären så kanske vi var totalt 20 pers vid lunchtid. Den ökända trafiken på tex Conneticut var helt borta. Precis som NY så bär alla mask hela tiden även när det knappt fanns en kotte på min promenad på morgonen. Fiskmarkanden vid The Wharf kanske hade max 6-7 kunder när det normalt en lördag morgon är packat.

Precis som i NY så håller sig folk inom sin lilla cirkel av vänner och håller sig till sin hood.
Vi satt utomhus under vårat besök med mask på i trädgården vilket känns fullt naturligt medan vi grillade, tjötade politik och sparkade boll med döttrarna
 
Last edited:
Toppen