Senaste nytt

Dagens bild

trekker

Medlem
Kommentar överflödig....

20191207_165220.jpg
 

Senator

Moderator
Det är snabba ryck i konsultbranschen. I går eftermiddag skulle jag ”förhandla” med min sambo då jag ville kliva på SK531 istället för SK527 för att försöka nå UA941 (16:00) och inte UA921 (18:00). Allt för att undvika en ankomst 21:25 med start 05:30 i morgon.

Sen messade jag med lite NYC folk och vi behövde ta allt via videomöte i morgon. Då ställde jag in tisdagen i Toronto. Det räcker nu med resor innan jul

Så istället för SAS Plus och den något speciella United Polaris ombord B767-300ER med 1-1-1 config och 16 rader med Polaris är jag på Leos Lekland i Bromma med Mini

bcfe7911b69398e74aef8c4685a625b2.jpg


En mycket bättre söndag kan tycka
 

GOTBound

Medlem
;)
Det är snabba ryck i konsultbranschen. I går eftermiddag skulle jag ”förhandla” med min sambo då jag ville kliva på SK531 istället för SK527 för att försöka nå UA941 (16:00) och inte UA921 (18:00). Allt för att undvika en ankomst 21:25 med start 05:30 i morgon.

Sen messade jag med lite NYC folk och vi behövde ta allt via videomöte i morgon. Då ställde jag in tisdagen i Toronto. Det räcker nu med resor innan jul

Så istället för SAS Plus och den något speciella United Polaris ombord B767-300ER med 1-1-1 config och 16 rader med Polaris är jag på Leos Lekland i Bromma med Mini

bcfe7911b69398e74aef8c4685a625b2.jpg


En mycket bättre söndag kan tycka

Det där med leverage i en förhandling...;)

EK
 

Meazza

Medlem
bra1.jpg
bra2.jpg
bra3.jpg


Åkte BRA för några dagar sen och noterade att planet var bra gammalt - enligt länken blev den levererad i februari 1989. Är egentligen inte överdrivet intresserad av själva flygplanen men visst borde den höra till landets äldsta i linjetrafik? Kan inte minnas när jag senast åkte i något liknande i Sverige.
 
Toppen