Fick väldigt snabbt svar av SAS customer service och tycker standarden de håller är oerhört hög, skulle hela bolaget arbeta som de hade vi knappast sett så dåliga rapporter. Bifogar svar från SAS så alla får se, och med detta tycker jag att vi sätter en "Case closed" stämpel
Hej xxxxxxxx,
Jag är oerhört ledsen för det oacceptabla bemötandet som du har erfarit ombord på vår flygning. Jag blev väldigt illa berörd och å hans vägnar ber jag om ursäkt. Jag har vidarebefordrat ditt mail till den berörda avdelningens ledare då de kan se vilka som arbetade under den nämnda flygningen. Jag har även informerat min chef om detta då jag ser mycket allvarligt på detta dåliga bemötande.
Som en gest av Good Will vill jag gärna skicka dig SAS Gift Voucher på beloppet 300Euro. Dessa kan användas som betalningsmedel ombord vid någon kommande flygning med SAS eller vid inköp/delbetalning av SAS flygbiljetter. Gift Voucher är giltiga i ett år och är inte personliga.
Återkom gärna till mig med dina synpunkter om denna Good Will.
Med vänliga hälsningar
xxxxxxx
Supervisor
Customer Care
Hej xxxxxxxx,
Jag är oerhört ledsen för det oacceptabla bemötandet som du har erfarit ombord på vår flygning. Jag blev väldigt illa berörd och å hans vägnar ber jag om ursäkt. Jag har vidarebefordrat ditt mail till den berörda avdelningens ledare då de kan se vilka som arbetade under den nämnda flygningen. Jag har även informerat min chef om detta då jag ser mycket allvarligt på detta dåliga bemötande.
Som en gest av Good Will vill jag gärna skicka dig SAS Gift Voucher på beloppet 300Euro. Dessa kan användas som betalningsmedel ombord vid någon kommande flygning med SAS eller vid inköp/delbetalning av SAS flygbiljetter. Gift Voucher är giltiga i ett år och är inte personliga.
Återkom gärna till mig med dina synpunkter om denna Good Will.
Med vänliga hälsningar
xxxxxxx
Supervisor
Customer Care