Jätte tråkigt att du har fått uppleva så här katastrofalt service av SAS. Jag tror att du kommer att få ett svar med en voucher som du kan använda nästa gång onboard. Flyg med SAS och du kommer få uppleva många positiva service situationer i framtiden.
Flög själv i mitten av mars med SAS i C ARN-LHR / LHR-CPH-ARN och tyckte att servicen var jätte bra speciellt på vägen från ARN till LHR. Jag hade jeans, skjorta och kavaj på mig men det påverkade inget på service nivån.
Personligen tycker jag att SAS, Blue1, Malmö Aviation och Norwegian har alla gjort bort om sig på mina ögon ett antal gånger just på vilket sätt jag har blivit påpekat att på första raden eller vid nödutgång får det inte finnas jackor eller väskor på golvet. Jag tror att den värsta var med DY när jag blev påpekat med arg inte artig ton att jag får absolut inte ha en tidning på säten bredvid mig under start och landning. Eller vad säger ni om detta att jag blev påpekat att få inte ha min jacka på säten bredvid mig på en nödutgång raden och på andra sidan resenärer fick ha sina väskor under säten framför sig. Frågade varför de andra få ha sina väskor under säten så fick följande svar: "De jobbar på Norwegian så de vet bättre vad som händer under nödlandningen än ni vanliga resenärer."
Vissa gånger har jag t.ex. medveten väntat att boardingen är nästan klar att inte stoppar allas resa längre bort bak i planet för att börja fixa mina saker till hatthyllan.
Alltid om det finns anledning, både positivt och negativt, har jag skrivit till SAS Customer Relations eller till deras Facebook sidan. Det har hänt ett fler tal gånger att fått en voucher mellan 10€ - 20€ som tack att lämnat feedback samt till och med en gång fått 500 EB poäng extra till mitt konto. Jag vet redan att vissa av er kommer att reagera att en så liten voucher är löjligt. Beloppet på t.ex. 15€ är inte mycket men
det är tanken som räknas. Varje gång har jag blivit positivt överraskat på den lilla presenten som jag fått. SAS har visat sig att de bryr sig!