Senaste nytt

Curve gör crowdfunding

Flying Finn

Medlem
IR-materialet är nog inget vidare. Det enda som finns av intresse är att Curve-användarna har en månatlig genomsnittsspend på £1459. AMEX angivs som £860. Hmm, är vi AMEX-konsumenter mera förnuftiga med att inte slösa bort vårt kapital? ;) Revolut £438 och Apple Pay £27.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
Bra snittspend! Jag ligger över denna då jag kör de flesta icke-Amex köp med Curve plus månadens första ATM uttag innan eventuellt behov för mer genom Revolut. Jag har dock lite mindre spend senaste tiden då Revolut har Apple pay. Någon som sett något om stöd för detta framöver?
 

ekf

Medlem
Jag har dock lite mindre spend senaste tiden då Revolut har Apple pay. Någon som sett något om stöd för detta framöver?
De har väl hintat lite i sitt forum om att det ska komma i höst, men jag skulle inte tro på det en endaste sekund med tanke på track record i frågan.
 

Skogi

Medlem
Update på Investor rewards, för oss som investerade på £10 gränsen så kommer Investor kortet inom 6-8 veckor. Märkligt nog fick jag mejlet men inte min mor. Se upp i inkorgen!
 

intuition

Medlem
Jag tror någon postade om den nya omgången av crowdfunding, men hittar inte det. Postar därför i denna tråden, även om den är gammal.
Curve Crowdcube pre registration

Miniminivån denna gång verkar vara drygt 17GBP. Det är inte tydligt vilka förmåner man får, det står nu bara att investerar-förmånerna variera med investeringsnivån. "Fri uppgradering till metall" nämns, men inte vem som kan få det. Om man får det på 20 punds nivån så är det ju en OK affär.
Verkar öppna om 3 dagar.
 

hco

Medlem
Jag tyckte inte perksen var så imponerade så jag tänker nog hoppa över.

Hoppas jag inte ångrar :rolleyes:
 
Toppen