Fick nya villkor från Curve häromdagen.
Jag har tidigare fått beskedet att man får behålla Black Legacy (£50, utan månadsavgift) utan att behöva göra något.
Kanske tolkar fel men nu tycker jag det ser ut som att man måste kontakta kundtjänst för att behålla sitt gamla kort.
Kan vara värt att titta på det om fler sitter i samma sits och inte vill "uppgradera".
(5.3.4. If you decide not to Upgrade to the Curve Black Account or the Curve Metal Account on or before the 28th July 2019, you will have the option to continue using the Curve Black Legacy Services and will not be charged Curve Black Subscription fee by getting in touch with Curve at
support@curve.app or through the Curve app. For clarification, Curve Black Legacy Services are the services that were provided to all Curve Black Account users before 28th January 2018. Please note, that Curve Black Legacy Services do not include any of the new features that come with the Curve Black Services or any new features that will be developed in the future. If you have Upgraded to the Curve Metal Account, you will not be able to move back to the Curve Black Legacy Services. If you decide to Downgrade to Curve Blue Services from Curve Black Services, you will not have the option to move back to Curve Black Legacy Services.)
www.curve.app/en-gb/terms/
Man har också infört Curve Cash. Inte så många företag som lockar men valde ett par i Spanien. Fanns ingen info om detta men tyckte mig sen se något om att detta skulle uppgradera en till Subscription (månadsavgift), detta hittar jag ingenstans nu
För övrigt funkar det perfekt med Curve + Travel Wallet (om det inte varit för alla ändringar och konstiga villkor man kommer med).