Curve betalkort

Diskussion i 'Kreditkort' startad av M.K, 21 Januari 2019.

1. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag försöker lägga till ett kort (SAS MC) får jag upp felmeddelandet hela tiden "Unable to add card - Something went wrong. Please check your card details". Någon mer som är i samma sits?

3. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snart är det väl dags att be om lifetime free black. 3 månader går snabbt.

Sebastian.k, aruba1 och ekf gillar detta.
  4. mha321

mha321 Medlem

Med tanke på vilka problem de hade med kundtjänsten under "rushen" förra gången, så är det nog en bra påminnelse - tack för den! Risken finns ju att det är rätt många som vill byta till Legacy nu när tiden går ut...

5. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men de har ju lovat att komma ut i god tid med en påminnelse och mer info... :rolleyes:

6. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är sagt från kundtjänst att de inte kommer börja ta betalt utan att fråga först vilken tjänst man vill ha.

7. hhammarstrand

hhammarstrand Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Jag har fått samma svar!

8. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst har de det, men vad brukar vi säga om kundtjänster här på BC? ;)

9. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Försökte igår att återigen få dem att registrera att jag inte vill ha prenumerationsvarianten av Black, men av någon anledning vill de fortfarande inte gå med på det... Personligen anser jag att de två sista veckorna av en tremånadersperiod är ”at the end of the trial period”, men men...

”Hi ekf,

Thank you for getting in touch.

At the moment we cannot immediately move you to the Black Legacy tier.

However, you will be able to enjoy the benefits of the new Black Card for the first 3 months for free. At the end of the trial period, we will get in touch with you and confirm your decision.

Please rest assured that you will not be automatically charged for any subscription fees without being informed about this.

If there is anything else you need help with please don’t hesitate to get in touch.

Best wishes,
    XYZ
    Team Curve”

DanielKif gillar detta.
  10. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick samma svar idag

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!