Senaste nytt

Curve betalkort

mha321

Medlem
Rabattkoden är även till Black som jag har. Frågan är om de redan lagt in någon mjuk spärr för nya ansökningar till gamla Black? Helt klart värt att försöka med supporten oavsett efter ansökan om nivån visas som blue, då motsvarande 6000 pund gratis användning med Amex är årets hittils bästa deal jag sett. I värsta fall får du fem pund och får testa en period och sedan kanske ta abbonemangsvarianten. Första 1000 pund i Amexförbruk ingår då och innebär en poängkostnad på 10 pund/1000x0,2=5 öre/p för de första 1000 punden per månad. Förbruk efter det kostar fortsatt 3,25öre/poäng. Inte lika bra men ändå värt det för många här på BC.

Lycka till nu alla.

Det kan onekligen vara så, men det är riktigt fult av dem att göra det utan att säga något...

Håller med om att fixed-price dealen verkar bra. Däremot är det klart tveksamt om det är värt den höga månadkostnaden som kommer i det nya...
 

jmr

Medlem
@mk: fast hemsidan är ju till stora delar uppdaterad med info om de nya korten. Hoppas självklart att du har rätt och att det kommer att funka när nya korten är lanserade.
 

M.K

Medlem
Ja sista dagen kan dessvärre ha varit i går. Jag lade ut infon då jag fick ledig tid på kvällen så en del vet jag hann med innan. Jag hade oavsett provat i dag om jag såg infon först nu.
 

M.K

Medlem
Enligt mail med supporten idag så ska jag få byta till black nu med en kostnad av 50£

Grymt! Stort Grattis. Lifetime du med nu alltså, då funkar mitt förslag med omväg via supporten iallafall i dag i värsta fall :D Använde du min kod sätter de in fem pund också på ditt kort.
 
Last edited:

ldmnt

Medlem
Enligt mail med supporten idag så ska jag få byta till black nu med en kostnad av 50£

Fick samma svar här från supporten, . Dock har mitt sas mastercard inte blivit approved ännu, hur lång tid brukar det normalt ta? (skrev kortnumret manuellt dumt nog, såg nu att det står att det kan ta längre tid då)
 
Toppen