Senaste nytt

Curve betalkort

Idag var första gången jag fick upp info om Curve Fronted funktionen. Alltså när man vill betala ett kreditinstitut via Curve (med under liggande kreditkort). Det jag skulle göra var att betala min A3 rökning med kortet i deras app.

ac6846f8301a9462d64ee92a6ffeb6f1.jpg



7bd88a16ac68a3ae2abac103d8ca147e.jpg
 

M.K

Medlem
Det var Black Legacy som var den fantastiska produkten så många glädjande nog hoppade på här på B.C innan den möjligheten stängdes.

Jag fick också detta mail men kan omöjligen se värdet av €15 per månad för det lilla extra som ges. Jag fortsätter istället vara toknöjd med mitt gratis Black Legacy placerad i plånboken vi fick. :)
 
We've got you covered.

You may have heard about the easyJet data breach reported today, which compromised the personal details of around 9,000,000 easyJet customers.

Your Curve account wasn’t affected by the breach. If you're concerned about another card you may have used with easyJet, please contact your issuing bank.

With Cyber security breaches on the rise, it’s important now, more than ever, to keep your card details safe online. Here’s a few ways you can do this with Curve.

One card. Less risk.
Spending with your Curve card means you’re only ever exposing one card online. Your underlying debit and credit cards are kept safe inside the app. If you are ever concerned about activity on your account, (or misplace your card) you can use the app to lock your card with a single tap.

Your money is covered.
All payments made with Curve are protected up to £100,000 (higher than most other bank cards). So if your account is ever affected by a cyber attack, you’ll be able to claim your money back straight away.

Extra security measures.
We also have 3DS2, a strong authentication protocol that provides extra security against fraud for online payments.

Stay safe,
Team Curve.
 

chomsky

Ny medlem
Någon mer med Länsförsäkringars nya debetkort från Mastercard som inte kan använda Curve? (Eller Revolut heller för den delen)
 
Jag fick precis en push-notis av Curve-appen att man kunde få 1% cashback i vissa affärer. Jag klickade på push-notisen för att läsa mer, men då bara startades Curve-appen på vanligt sätt och jag såg inte mer om cashback. Vet någon vad det handlar om? Jag har Curve legacy black gratis och runt nyårsskiftet valde jag 5-6 butiker som jag fick cashback i, men det var begränsat till 3 månader.
 
Toppen