Senaste nytt

Curve betalkort

mha321

Medlem
Jag veeet Sorry...
Vad är det för tomtar som svarar på Revolut chat?? Goddag yxskaft flera gånger. Ska försöka klistra in Copy från chaten. Skrämmande..
Det är väl en AI bot? De brukar ju pitcha det som en bra feature.

Dock kan den aldrig svara på det man faktiskt frågar (mycket A och lite I) men efter ett par försök kan den eskalerara till en människa. Men då är man fortsatt kvar i att det är en normal kundtjänst vad gäller nivån.
 

Matore

Medlem
Det är väl en AI bot? De brukar ju pitcha det som en bra feature.

Dock kan den aldrig svara på det man faktiskt frågar (mycket A och lite I) men efter ett par försök kan den eskalerara till en människa. Men då är man fortsatt kvar i att det är en normal kundtjänst vad gäller nivån.
Ja i början men sen kan du be om live agent om du vill
 

hejerikhej

Ny medlem
Testade mitt Curve för första gången igår, efter en lång betänketid stod det Declined i terminalen på det aktuella sunkhaket så jag tog fram mitt vanliga bankkort och betalade helt sonika med det i vanlig ordning.
Nu står det dock på mitt kontoutdrag att både Curve och sunkhaket i fråga reserverat samma belopp. Kommer Curve släppa sin reservation eller bör man vara beredd på att ta Curve ibland strular och då ta kvitto för att skicka in till kundtjänst?
Tyvärr inte det bästa första intrycket. ‍
 
Toppen