Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

mha321

Medlem
SAS chatsupport's svar på detta var...

"det bestäms av personalen på flygplatsen och ingenting vi har information om".


Ett av de tydligaste momenten som kommunicerades när det infördes var ju just att personalen på flygplatsen inte har någon inverkan utan att allt sköts från backoffice.

Men det är såklart ett bekvämt sätt att säga "jag har ingen aning, fråga någon annan" utan att behöva säga det. Men det hade ju varit mer ärligt av dem om de skippat det påhittade och nöjt sig med delen efter "och".
 

squeezen

Medlem
SAS chatsupport's svar på detta var...

"det bestäms av personalen på flygplatsen och ingenting vi har information om".

Skönt svar, i synnerhet med tanke på att detta avgöra långt innan de ens börjar jobba på flygplatsen för rutten i fråga.
De måste ju blandat ihop med op-up vilket sker nära inpå avgång och av dedikerad markpersonal, annars är de ju helt pantade att ens svara så överhuvudtaget.
 

palmen

Moderator
Skönt svar, i synnerhet med tanke på att detta avgöra långt innan de ens börjar jobba på flygplatsen för rutten i fråga.
De måste ju blandat ihop med op-up vilket sker nära inpå avgång och av dedikerad markpersonal, annars är de ju helt pantade att ens svara så överhuvudtaget.
De kanske menar att de som hanterar detta har sitt kontor på Kastrup, då det verkar vara från Köpenhamn man sköter detta ;)
 
Toppen