Senaste nytt

Corona-viruset och hur det påverkar resande

FilipJ

Medlem
Det enda jag kan komma på är att den som köpte presentkortet kan göra en kortreklamation om han/hon använde ett kreditkort. Risken är dock att det har gått för lång tid sen köpet gjordes.
Tyvärr är det nu över tre år sedan... och studenter utan eurobonus-beroende, så inga kreditkort där vågar jag gissa. :( tack för svar.
 

Homer

Medlem

Resenären

Medlem
Die Swiss verschenkt 440‘000 Schöggeli. Diese werden normalerweise an die Passagiere in den Lounges verteilt.

En annan orsak som pandemin orsakat är att flygbolaget Swiss har 400 000 små chokladkakor som snart passerat bäst före datum. Normalt delas de ut i Swiss lounge, men eftersom de varit stängda har man nu beslutat att skänka bort dessa chokladbitar. ️
 

Per N

Medlem
Die Swiss verschenkt 440‘000 Schöggeli. Diese werden normalerweise an die Passagiere in den Lounges verteilt.

En annan orsak som pandemin orsakat är att flygbolaget Swiss har 400 000 små chokladkakor som snart passerat bäst före datum. Normalt delas de ut i Swiss lounge, men eftersom de varit stängda har man nu beslutat att skänka bort dessa chokladbitar. ️
Japp, vi fick hela buntar med chokladkakor i höstas :)
 

squeezen

Medlem
Ny företelse för mig i veckan, inställda flighter händer ju, likaså ombokningar och på en (mest troligt omöjligt komma iväg ändå) resa i Aug till Bangkok så har nu swiss ställt in utresan helt och hållet efter att tidigare tidigarelagt med 24h.

dvs jag bokade en t/r som nu är enkel, hemresa. Inga poäng eller annat tillbaka.
De borde väl antingen boka om mig till vad som nu går att boka om, eller åtminstone betala tillbaka poäng i mellanskillnad? Samtal på måndag...
 
Toppen