Senaste nytt

COOP Medmera mer

Herr Oviktig

Ny medlem
andersson.j
Mest troligen har du rätt. Synd att de byter till en kortutgivare som ej tillåter "egeninsättning" på just detta kort.. Ställer till det en hel del :(
 

Ping

Medlem
Någon som fått igenom sin E-fakturan och autobetalning?
Har väntat i 2 veckor, får inget svar från deras kundservice o_O. Vill ej vänta i deras telefonkö med 90pers före :confused:.
 

M.T

Medlem
Behöver växla lite coop poäng till EB. Har för mig att jag har settt ett par gånger att man får lite "rabatt" i växlingen, Hur ofta har de erbjudande på växling (för mig det var något i stil med få 500 extra EB för varje 50 000 EB deal)? Var hittar man dessa deals? Frugan står på COOP konto och hon är inte jätte aktiv i poängjakten. så jag missar alla mail och erbjudanden...
 

crown

Medlem
IMG_7031.JPG
Ändå lite småkul :p Bild från självutcheckningskassan i en Coop-butik.

Känns spontant som något liknande fel som när nya Amex-kreditkorten lanserades och de inte fungerade i alla kassor förrän betalterminalerna uppdaterades. Samtidigt uruselt av Coop att de inte gjort det i tid när det ändå gäller deras "egna" kort.
 
Last edited:

pedantic

Medlem
Skickade in avslutningsblanketten till Coop i slutet av januari och fick trots det nytt kort ny från Entercard under februari. :eek:

Efter många försök så kom jag fram till Entercard idag - Kortet äntligen avslutat! :D

Oklart hur resterande årsavgiften kommer betalas ut däremot, någon som fått sin Coop Mer-årsavgift tillbaka via Entercard?
 

Jönsson

Medlem
Visa bifogad bild 88213
Ändå lite småkul :p Bild från självutcheckningskassan i en Coop-butik.

Känns spontant som något liknande fel som när nya Amex-kreditkorten lanserades och de inte fungerade i alla kassor förrän betalterminalerna uppdaterades. Samtidigt uruselt av Coop att de inte gjort det i tid när det ändå gäller deras "egna" kort.
Varje butik ska nog uppdatera sina terminaler själva. De butiker jag har varit i har bytt terminal.
 

Ozz

Medlem
Skickade in avslutningsblanketten till Coop i slutet av januari och fick trots det nytt kort ny från Entercard under februari. :eek:

Efter många försök så kom jag fram till Entercard idag - Kortet äntligen avslutat! :D

Oklart hur resterande årsavgiften kommer betalas ut däremot, någon som fått sin Coop Mer-årsavgift tillbaka via Entercard?
Jag ringde Coops kundtjänst för ca 3-4 veckor sedan och det var inga problem att avsluta nya kortet per telefon. Jag beställde även ett gratis medlemskort om det nu är så att tanten får för sig att handla på Coop i framtiden, det kom 2-3 dagar efter att jag hade ringt och avslutat mitt "Medmera Mer-kort". Igår kom en bekräftelse med snigelposten att kontot/krediten var avslutad och resterande årsavgift på typ 200kr var insatt på mitt/tantens nya medlemskort.
 

Frisk78

Medlem
Behöver växla lite coop poäng till EB. Har för mig att jag har settt ett par gånger att man får lite "rabatt" i växlingen, Hur ofta har de erbjudande på växling (för mig det var något i stil med få 500 extra EB för varje 50 000 EB deal)? Var hittar man dessa deals? Frugan står på COOP konto och hon är inte jätte aktiv i poängjakten. så jag missar alla mail och erbjudanden...

Jag sitter ungefär i samma sits. Skulle vara bra med en kampanj nu.
 
Toppen