Senaste nytt

COOP Medmera mer

Ano

Medlem
Borde jag byta till Coop MM till SAS Mastercard? Ger inte båda korten 10 % återbäring till eurobonus?
Växlingskursen per poäng hos Coop MM är 10/1. Men man får ju bara 0,5 Coop-poäng per krona hos andra än Coop. Så om de flesta inköpen är på andra ställen, så är den reella återbäringen 5%.
 

Gus

Medlem
Växlingskursen per poäng hos Coop MM är 10/1. Men man får ju bara 0,5 Coop-poäng per krona hos andra än Coop. Så om de flesta inköpen är på andra ställen, så är den reella återbäringen 5%.
Oj jisses!! Jag hade missat att man bara får 0.5 poäng hos andra än coop!! :eek:
 

DrKlas

Medlem
Är det någon som fått poäng för köp gjorda i november? För mig är det tomt i poänglistan sedan 31:e oktober trots att mina köp synts i flera dagar under kontotransaktioner.
 

Brandten

Medlem
Mitt kort användes för ganska mycket pengar i Miami förra veckan. Dvs mitt kort har blivit skimmat. Vet flera som senaste tiden fått just sitt Coop mmm kort skimmat så kolla upp det.
 

BAS

Medlem
Är det någon som fått poäng för köp gjorda i november? För mig är det tomt i poänglistan sedan 31:e oktober trots att mina köp synts i flera dagar under kontotransaktioner.
Jag har fått in poäng för köp på Coop, men inte för en utförd Betalo-betalning 1 november. Har i princip slutat använda kortet, så dessa är mina två enda "köp" denna månad.
 

Samosaguas

Medlem
Jag har fått in poäng för köp på Coop, men inte för en utförd Betalo-betalning 1 november. Har i princip slutat använda kortet, så dessa är mina två enda "köp" denna månad.
Jag pratade med kundtjänst om detta. Har samma problem med ett köp via Betalo. Tydligen har det varit problem med poängen iaf via Betalo den senaste tiden. Kundtjänst tyckte jag skulle anmäla det via poang@coop.se
 

RobeAnJa

Medlem
Är det någon som fått poäng för köp gjorda i november? För mig är det tomt i poänglistan sedan 31:e oktober trots att mina köp synts i flera dagar under kontotransaktioner.

Jag har inte heller fått in poäng för mina köp utanför Coop i november. Har fått poäng för det enda köp jag gjort på Coop, men inte för cirka tio andra köp på olika ställen.
 

Homer

Medlem
3 000 poäng

50% rabatt på restaurangbesöket
The Fork. Du får en bokningskod som gäller för att boka ett restaurangbesök. I restaurangutbudet hittar du bra restauranger i ditt lokala område. Boka bord för dig och dina vänner (2-8 personer/bokning beroende på restaurang).



Kan man göra en bra deal någonstans i Sverige?
Coop & TheFork
 
Toppen