Comfort Hotel kampanj, boka senast 8 mars 2020, bo 3 mars - 14 juni 2020. 599 SEK per natt

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av palmen, 3 Mars 2020.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ny kampanj från Comfort Hotell
    Boka dubbelrum från 599 på Comfort Hotel | Nordic Choice Hotels

Njut av moderna och centrala hotell från 599 kr!
    På Comfort Hotel ger vi dig vad du behöver och skippar det onödiga – för vår planet och din plånbok. Vi gör inga handdukssvanar, men vi kan hjälpa dig göra din egna. Vill du ha tofflor på ditt rum eller choklad på kudden – BYO (bring your own).

Comfort Hotel har 34 hotell i Sverige, Norge, Danmark och Litauen. Alla med grym belägenhet för just sin destination. Nu kan du njuta av dessa hotell från 599 kr per dubbelrum. Bo när du vill fram till 14 juni 2020. Boka senast 8 mars 2020.

Genom att skippa det onödiga ger vi inte bara ge dig ett riktigt bra pris, vi tar också hand om vår planet.
    Comfort Hotel is Here for you. Here for the planet. Here for tomorrow.

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, blev en bokning på fredag, slipper att åka Arlanda Express på lördag 05,20
    Utav någon funkar inte mitt AMEX när jag skall betala på Clarions hemsida, inte heller förra gången jag bokade, funkar när jag ändrar till MC

3. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var glad för det! På Clarions hemsida vill du naturligtvis betala med deras eget Nordic Choice Mastercard för att få 30 poäng per 100 kronor spenderade!

Om du inte redan har kortet, ansök om det här och bli automatiskt uppflyttad till guldnivå direkt!

011430121 gillar detta.
  4. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade bokat en mini-staycation fredag-lördag denna veckan för mig och Mrs. GOTBound som i förmiddags kunde bokas om till detta kampanjpris!

EK

jerixon gillar detta.
  5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer att få det kortet i denna vecka, hinner nog inte ens bli guld innan helgen.
    Tar denna vistelse och studera hur man lever som status lös, skall bli intressant att se verkligheten.

Tommy och Berglund gillar detta.
  6. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev en bokning för mig också @011430121 har dåligt inflytande. Jag var också tvungen att testa med AMEX det fungerade inte för mig heller så det blev master Card.

palmen och 011430121 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!