Senaste nytt

Club Carlson, någon annan pumpar in poäng på mitt konto

jonten

Medlem
I December började jag se att det kom in enstaka nätter som jag inte bott, tänkte inte mer på det. Nu såg jag att jag hade bokningar i framtiden som jag inte bokat, blev lite svett att jag bokat fel hotell. Men nu har det rasat in mycket poäng på boenden som jag inte gjort.
Samma hotell, och jag har bott en del på detta hotell.
Så räknar med att poängen försvinner, men hoppas att det är hotellet som petat in kortet och att det är en statuslös som inte bryr sig..
Han undrar säkert varför han blir uppgraderad och får presenter på rummet... Jag är CCC.

Någon annan som råkat ut för detta?
 

GOTATH

Medlem
Inte på Club Carlsson, men däremot på Nordic Choice. Fick ett mail för några månader sedan att de tackade för min vistelse på något hotell i Borås. Fick cirka 600 poäng och eftersom jag inte samlar poäng hos Choice har jag inte brytt mig om att göra något :)
 

erc

Medlem
Har hänt mig på Nordic Choice. Kontaktade kundtjänst och den felaktiga hotellnatten togs bort (och poängen försvann). Hör till en skara av 1066 personer med samma efternamn i Sverige. Kombinationen För och Efternamn är ovanlig. Gissar att det är medlemsnumret som matats in fel...

En anledning att INTE vilja få in icke-korrekta hotellnätter är att det kan vara jäkligt svårt att förklara för ens bättre hälft varför man bott på hotell i Borås när man sagt sig vara på konferens i Arvika. :)
 
Toppen