Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

mry

Medlem
Jag har aldrig lyckats få en uppgradering fast jag har det kortet så jag måste med andra ord ha extremt mycket otur...
 

Kricka

Medlem
När jag anlände till hotellet så säger personalen att "we have upgraded you to a better
room, sir". Bara att tacka och ta emot...
 

agehall

Medlem
Enda gången jag blivit uppgraderad till ett business rum, var i Johannesburg och innan jag hade någon status med CC alls.
 

Aramisa

Medlem
Fick HH Gold genom tips i annan tråd och statusmatchade sen mitt Club Carlson kort så nu är jag guld även där. Med trippel poäng och guld bonus har jag en bit över 100 000p så det kanske är värt att konvertera över till EB... Synd bara att jag nästan bara bor på priser som inte berättigar till poängintjäning :(
 

Bringman

Medlem
Nu har jag äntligen fått igenom min begäran om prisgaranti från Radisson Blu Aqua i Chicago!
Det blev många mail fram och tillbaka där de försökte slingra sig. De hävdade bland annat att det var fel rum, fel antal sängar och att de inte kunde hitta det jag refererade till på otel.com .
Lyckades få ner priset till $84 per natt, billigaste pris på hotellets sida är $169.
Alla priser är för enkelhetens skull utan skatt (16.4%).
 

rob74

Medlem
Blir väldigt spännande att höra en rapport senare om detta nya flaggskepp bland Radisson hotellen!

När vi var där i somras passerade vi denna häftiga byggnad, men då visste jag inte om att det var Radisson som skulle in där.
Hade sökt efter lämpligt Carlsonhotell att bo på, men då stod det ju bara att de planerar att öppna det här hotellet...
Nästa gång! :)
 

MrBeen

Medlem
Det står även "you will also enjoy the exclusive “My Rate” offer that entitles you to a 10% discount off the standard guest room retail rate at all Rezidor hotels, any day of the week." under shareholder benefits. Är detta en standard gold-förmån eller unikt som share holder. Någon som vet hur man sedan praktiskt bokar med rabatten, dvs får man rabatten automatiskt när man bokar via club carlson eller på nåt annat sätt?
 
Toppen