Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

agehall

Medlem
Jag har också haft extremt svårt att få dem att matcha hotels.com-rates. Det är rätt värdelöst att ha en garanti om den i praktiken inte går att använda.
 

Mr Carter

Medlem
Tack för tipset, köpte några aktier och efter en vecka så är jag numera Gold Elite :) Övernattning på Sky City nästa vecka, får se om det blir någon uppgradering då :eek:
 

Totopez

Medlem
Upptäckte i dag att Club Carlson/Rezidor har ändrat på den tidigare gratis Gold Elite-statusen för aktieägare.
Numera krävs det att man äger minst 200 aktier i företaget, så den gamla sköna taktiken att köpa en eller tio aktier kommer inte att funka längre. Surt. Jag köpte aktier förra veckan och skickade in en begäran om uppgradering. Får se om jag får den.

THE REZIDOR HOTEL GROUP - Aktieägarförmåner
 
Upptäckte i dag att Club Carlson/Rezidor har ändrat på den tidigare gratis Gold Elite-statusen för aktieägare.
Numera krävs det att man äger minst 200 aktier i företaget, så den gamla sköna taktiken att köpa en eller tio aktier kommer inte att funka längre. Surt. Jag köpte aktier förra veckan och skickade in en begäran om uppgradering. Får se om jag får den.

Surt! Köpte också ett litet antal förra veckan av just den anledningen. Undrar om det är BC-medlemmarnas frekventa mailande som fått dem att höja nivån?
 

seat56f

Medlem
De har också gjort klart att guldkortet inte är permanent, det har jag för mig inte var självklart tidigare.

För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler.

Oh, well...
 

agehall

Medlem
Attans, det där börjar ju bli riktigt trist. Ska vi tro att någon på deras investor relations-avdelning har hittat hit..?
 

Ubbe

Medlem
De har också gjort klart att guldkortet inte är permanent, det har jag för mig inte var självklart tidigare.

Oh, well...

Jodå visst var det så. Du måste alltså ha 200 aktier eller mer enligt reglerna i aktieägarprogrammet för att få dessa förmåner. Kollen görs en gång/år.
Inte menar du att bara för att du ägt aktier en gång så var du guld för evigt?
 
Toppen