Det där har jag också råkat ut för, men i Sydafrika och med hotels.com. Där var det bara att ge upp, men det skiljde en 4-5 tusen då, så jag bokade genom hotels.com istället.
Imorse fick jag dock mitt claim avslaget IGEN pga att "det inte finns några lediga rum". Nähe, tänkte jag, det var ju konstigt...
Jag blev riktigt förbannad när jag sedan följde länken jag skickat dem och upptäckte att det visst fanns rum! Hur i helvete tänker de här människorna??? Visst, det visade sig att min länk inte behåller datumen, så man måste tydligen ändra dessa manuellt, men ändå! Väljer man korrekta datum så finns det visst plats på hotellet.
Eftersom det inte går att skicka dem screenshots, så har jag tagit och lagt upp dem på min egen webserver nu, så borde de kunna titta på dem. Är dock lite förvånad över att ett företag inte kan ta emot mail som innehåller 469kb PNG-bilder...
När detta väl är avklarat, oavsett utgång, så ska jag nog ta och ringa till någon kundtjänst och skälla ut dem ordentligt. Detta är ju fullständigt oacceptabel kundhantering.