Senaste nytt

Club Carlson erbjudande - Buy Gold Points®. Get 50% More.

Ubbe

Medlem
Tja jag kan tänka mig att sälja av 150000 goldpoints för 5000:- om någon är intresserad..
 
Last edited:

Malu

Medlem
Från Club Carlson på Facebook för ett par timmar sedan:

"Gold Points Flash Sales coming. Pay attention to our Facebook and Twitter pages for the next few days…"
 

karho

Medlem
Sju timmar sen på fejan "Another Flash Sale is happening NOW! Buy Gold Points with a 75% bonus until 3:15 a.m. EDT: http://ow.ly/mfcbJ "Like" if you're in!".

Sex timmar sen på fejan: "Hi, everyone. Today's Flash Sale is now over. Keep watching our Facebook and Twitter pages for future exclusive opportunities!"

Det gick undan... såg allt först nu så missade det hela.
 

henrik l

Medlem
F-n att jag missade det. Strategiskt använt är detta en bra deal, om man vill konvertera poängen till flygmil. Givet att man växlar in 100 000 CC-poäng så ger det 18 000 miles hos de ca 20 bolag som man kan växla in poängen till (SAS undantaget). När jag räknar på detta erbjudandet och under förutsättning att man toppar upp med 70 000 CC-poäng ochväxlar in 100 000 p, så landar man på en kostnad på ca 22$/1000 miles. Vid US 100% kampanjer landar man på ca 17-18 $/1000 mile, AA något högre. Så till de här programmen är det ingen idé att växla in. Men man kan även växla in till M&M, då är detta helt plötsligt en väldigt bra affär jämfört med att köpa miles från M & M.
 

henrik l

Medlem
Haken är bara att du kan köpa max 40.000 Gold Points per konto och år :( Club Carlson Gold Points är därmed ingen riktig supervaluta på det sättet...

Mvh
/NotRyan

Kalkylen utgår ifrån att man har lite poäng på kontot, min 30 000, d då blir marginaleffekten ganska bra, med 40 000+30 000 poäng:) Annars håller jag med om att i sin grundversion är är det ingen höjdare att köpa och konvertera CC-poäng till flygmil.
 

mry

Medlem
hur bra är det att check in på ett hotell och sen inte bo där?

2-4-1 på park inn Hammarby sjöstad kan man ju få för under 900 kr och då får man ju 1000/2000/3000 poäng för bokningen sen typ 3 poäng per krona plus 25/50/75 % extra och sen 10 000 extrapoäng just nu...

För mig som är CCC blir det ju närmare 20 poäng per krona då..
 

A380*G

Medlem
hur bra är det att check in på ett hotell och sen inte bo där?

2-4-1 på park inn Hammarby sjöstad kan man ju få för under 900 kr och då får man ju 1000/2000/3000 poäng för bokningen sen typ 3 poäng per krona plus 25/50/75 % extra och sen 10 000 extrapoäng just nu...

För mig som är CCC blir det ju närmare 20 poäng per krona då..

Gå upp på rummet och stöka till bäddningen, sen gå ut. Checka ut dagen efter.
 
Toppen