Senaste nytt

Club Carlson E-Certs

mry

Medlem
Club Carlsson E-Certs

Jag har märkt att club clarlson från och med nu även har något som heter E-Certs som verkar vara personliga erbjudanden man kan få.

Jag har inget e-cert ännu så vet inte hur bra de är men mer information hittar man på Club Carlson Hotel Reward Program
 

Chrille

Medlem
Behöver man regga sig någonstans, eller räcker det att ha ett Club Carlson account?
Är det någon som fått något erbjudande?
 

niksal

Medlem
Jag har för mig att julklappen för Gold och Concierge 2012 gavs som e-cert? Som Concierge fick jag 50€ presentkort och det är i form av en e-cert om jag inte kommer fel ihåg. Har inte använt den ännu. Jag är lite fundersam över hur jag kan använda min e-cert på plats på hotellet. Jag kommer i sommar att bo privat på Radissons och hade tänkt använda e-cert som betalning för parkering.
 

Homer

Medlem
Jag har för mig att julklappen för Gold och Concierge 2012 gavs som e-cert? Som Concierge fick jag 50€ presentkort och det är i form av en e-cert om jag inte kommer fel ihåg. Har inte använt den ännu. Jag är lite fundersam över hur jag kan använda min e-cert på plats på hotellet. Jag kommer i sommar att bo privat på Radissons och hade tänkt använda e-cert som betalning för parkering.

e-certs infördes 2013, det du tänker på är väl electronic gift cards ?


E-Certs are not the same as electronic gift cards (e-certificate or e-gift card) that can be used at Radisson Blu, Park Inn by Radisson and Missoni hotels in Europe and the Middle East. Both certificates have different redemption instructions. For more information about Rezidor Gift Cards,



dessutom står det om e-certs

use prior to hotel check-in on the brand website or clubcarlson.com
 
Toppen