Senaste nytt

Club Carlson - Bra värde för poängen

Elias

Medlem
Inget större fel på Hasselt, klassisk belgisk småstad. E314 till Bryssel kan dock vara en aning knepig...
Har för mig att du pendlade mycket till Bryssel/Belgien för några år sedan. Har du något tips på stad/städer utanför Bryssel? Kikat lite på Leuven och Antwerpen med :)
 

Agö

Medlem
Har för mig att du pendlade mycket till Bryssel/Belgien för några år sedan. Har du något tips på stad/städer utanför Bryssel? Kikat lite på Leuven och Antwerpen med :)
Jag bodde till och med i Bryssel i fem år. Har varit överallt. Favoritställen utanför Bryssel är Knokke (vid kusten), Antwerpen, Gent, Brygge och Dinant. Jag ogillar Charleroi, Liège, Oostende, Kortrijk, Namur, Mons.

Leuven är fint, skön studentstad.
 

Elias

Medlem
Jag bodde till och med i Bryssel i fem år. Har varit överallt. Favoritställen utanför Bryssel är Knokke (vid kusten), Antwerpen, Gent, Brygge och Dinant. Jag ogillar Charleroi, Liège, Oostende, Kortrijk, Namur, Mons.

Leuven är fint, skön studentstad.
Ok, tack för tipsen :)
 

jerixon

Medlem
Absolut bra värde.
Har bott på båda i Tjänsten och det utanför stan har riktigt bra restaurang, men det i stan är finare :)

Bokade Reyjkavik på F&F-kampanjen och ser att Radisson-hotellen kostar runt 4000:- per natt. Då är både 44000 och 60000 poäng bra värde.
 

jerixon

Medlem
Bra value för mig var annars Park Inn Orlando Resort.
Det kostade 15k poäng per natt och man slapp resortavgiften när jag var där om man bokat på poäng.
Gratis frukost som CCC.
Skön semester och helt OK hotell.
Poolerna var trevlig, baren likaså och frukosten hyfsad med amerikanska mått mätt.
Gratis parkering
 

jerixon

Medlem
Narita bra värde helt klart och mycket fint hotell tycker jag.
Trevlig bar med sport och riktigt fint rum :)

Park Plaza Bangkok soi 18 när de tillhörde poängkategori 15.000 poäng per natt.

Park Plaza Bangkok Soi 18 tillhör nu kategori 3 hos Club Carlson | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor


Cash + Points på Radisson Narita med familjen. (ca 350 SEK + 5.000 poäng per natt).
Hotell i Japan tenderar att bli dyrt när flera bor i samma rum men med Cash + Points blev det mycket förmånligt.
 

Dr. Miles

Expert
Narita bra värde helt klart och mycket fint hotell tycker jag.
Trevlig bar med sport och riktigt fint rum :)
Enda nackdel med Radisson Hotel Narita är att det ligger väldigt off både från flygplatsen och från Narita staden.
Trots att vi hade hyrbilen, det tog nästan en halvtimme till Aeon Mall i Narita.
 

jerixon

Medlem
Ja en liten busstur på typ 10min från flygplatsen var det som sagt :)

Enda nackdel med Radisson Hotel Narita är att det ligger väldigt off både från flygplatsen och från Narita staden.
Trots att vi hade hyrbilen, det tog nästan en halvtimme till Aeon Mall i Narita.
 
Toppen