Senaste nytt

Clarion Hotel Sea U - Helsingborg, öppningserbjudande 599 kronor per natt

palmen

Moderator
Fick upp detta som reklam i mitt flöde. Kanske någon nere i Skåne som kan dra nytta av detta? Väldigt bra pris!
Ska finnas 1000 rum till detta pris

Clarion Hotel Sea U - 599

  • Gäller för boendeperiod:
    15 feb 2021 - 2 maj 2021

  • Kan bokas:
    9 feb 2021 - 21 feb 2021

  • Specifikt för detta erbjudande:
    Gäller alla dagar i veckan.

    Betalas direkt vid bokning.
 
Jag håller nog med, men utveckla gärna. Intressant att höra vad som inte funkade för dig.
(Comfort Noveau i HBG är ju ingen höjdare)
Comfort Hbg är alltid trevligt. Clarion ÄR lite finare rum + samma frukost men dyrare. Förstår aldrig grejen med Clarion. Om det tex vore badkar och extra sköna sängar på rummet, välkomstpresent eller att spa alltid ingick (kostar extra här). Men det är ju samma innehåll som i övriga NCH.
 

intuition

Medlem
På Sea U är egentligen bara deluxe rummen bra. I lägre kategorier är många rum riktigt små, mörka, tråkiga.
Hotellet hör väl till en grupp av hype:ade hotell som alltid hamnar i Clarion. Som Malmö live, GBG Post mfl. De har väl tillräckligt med gäster som köper hype för att det ska gå att ta bra betalt och leverera lite.
 
På Sea U är egentligen bara deluxe rummen bra. I lägre kategorier är många rum riktigt små, mörka, tråkiga.
Hotellet hör väl till en grupp av hype:ade hotell som alltid hamnar i Clarion. Som Malmö live, GBG Post mfl. De har väl tillräckligt med gäster som köper hype för att det ska gå att ta bra betalt och leverera lite.
Grejen med Sea U är väl att det ska vara ett CC, Conference Center. Men planerades i en annan tidsålder....
 

intuition

Medlem
Noveau har en lite knepig frukost tycker jag, och möblemanget i tex sviten känns lite fel. Men personalen har varit bra när jag varit där.
Grand har ett bra läge och mysig frukost. Bar helt ok, bättre än sea U som bara lever på utsikten. Rummen är väl ok, men inte ens sviten är stor och rum ut mot Stortorget störs av nattliv pga original fönster.
Priset är hyggligt, speciellt jämfört med sea u
 
Noveau har en lite knepig frukost tycker jag, och möblemanget i tex sviten känns lite fel. Men personalen har varit bra när jag varit där.
Grand har ett bra läge och mysig frukost. Bar helt ok, bättre än sea U som bara lever på utsikten. Rummen är väl ok, men inte ens sviten är stor och rum ut mot Stortorget störs av nattliv pga original fönster.
Priset är hyggligt, speciellt jämfört med sea u
Ja är man ute efter svit och frukost med mer än kaffe, ägg, smörgås och musli så är nog inget Comfort bra
 
Toppen