Senaste nytt

Clarion Hotel Arlanda Airport - Arlandas nyaste flygplatshotell

Jacob

Medlem
Ett hotell över förväntan. Utmärkta faciliteter, bra läge, snygga och välmöblerade rum och bra service. Även konsten och hotellets utsmyckningar gjorde intryck och de organiserade löparrundorna är ett kul mervärde för löparintresserade gäster. Clarion Arlanda har dessutom mycket förmånliga öppningserbjudanden.
 

Johan_G

Medlem
Ett riktigt trevligt hotell. Ännu har jag inte hunnit prova något av standardrummen då personalen är väldigt duktiga på att uppmärksamma status i Choice Club. God mat i restuarangen och fin frukostbuffé också, jag bor gärna där igen.
 

ESSA

Medlem
Jag har en annan upplevelse. Rummet var för kallt och bara tre grader tilläts ändras på. Städerskan jag frågade svarade bara: "Jag tycker inte det är för kallt".
Trasiga lakan.
Smutsiga fönster från tidigare gästers feta pannor.
Ingenstans att slänga kvinnliga hygienartiklar.

Bristande service på Kitchen & Table, för salt fisk. Servitören syntes inte till förrän tallriken skulle dukas bort. Försent då att fråga om det smakade bra...

Frukosten dock till belåtelse. Plus för deras separata bord med laktos- och glutenfria lternativ. Och även plus för omelett a la minute.

Vid utcheckningen fick vi frågan från vice hotellchefen om vi var nöjda med vistelsen och då svarade vi ärligt på det vi tyckte kunde förbättras. Hon tackade för informationen och önskade oss välkomna tillbaka.
 

Meta

Ny medlem
Testade Clarion för första gången med ett standardrum - blev positivt överraskad - rummet var snyggt designat, bekväm säng, stor TV med bra utbud och badrummet var utmärkt. Frukosten var väldigtt bra och varierad även om matsalen är lite väl stor men det kan man acceptera. Kommer definitivt använda mig av Clarion Arlanda i fortsättningen istf Radisson SkyCity när jag har tidiga flyg och sena ankomster,
 

hencjo

Ny medlem
"interaktivt TV-system"? Vill man inte undvika det till varje pris? Jag är glad varje gång jag får en "normal tv".
 

Doctor-X

Medlem
Finns det någon svit på Clarion Hotel Arlanda Airport Terminal, som inte har det där tråkiga konferensbordet mitt i rummet? Tips på rum som man kan önska vid incheckning :)
 
Hej!
Absolut, finns en fin svit på - om jag minns rätt nu - 9:e våningen med två badrum och stort sovrum med ytterligare ”vardagsrum” och litet kök. Bodde där strax innan pandemin och teflonminnet gör att jag tyvärr inte kan bidra med mer…Utsikt mot T4.
 
Toppen