Senaste nytt

Choice - Statusmatcher med andra (nordiska) hotellkedjor till 30 Juni

Orren

Medlem
Attans att jag missade det här erbjudandet då jag har några hotellnätter inbokade och oftast använder mig av Hertz för hyrbil :(
 

D100

Medlem
Vilket skämt!

Statusmatchade från Carlson CCC, checkade in på Post hotel i Göteborg under helgen för första gången som Platinum medlem och vilken cirkus! Kommer fram till disken och ska checka in personalen säger att jag är silver medlem och garanterad uppgradering är inte möjligt och personalen känner inte till vilkorer för Plantinum. kommer in på rummet och upptäcker att stryckbräda saknas och att säkerhetsskåpet inte fungerar. Personalen visar väligt inget intresse att lösa detta utan det krävs flera samtal och påminnelse från mig innan jag får svar/besked. Förlåt Club Carlsson att jag ändrade fokus...

Jag kommer om från nu att nu fortsätta boka samma hotel som jag alltid valt.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Signade upp för Hertz president circle, men hur sjutton ser man om det funkar?
Har satt in 597102 som CDP och det verkar vara Gold + Plat men var ser man om man har blivit president circle?
 

johan_fbg

Medlem
Signade upp för Hertz president circle, men hur sjutton ser man om det funkar?
Har satt in 597102 som CDP och det verkar vara Gold + Plat men var ser man om man har blivit president circle?

Om du inte lyckas se online brukar de vara snabba (2 veckor tog det för mig) med att skicka ut välkomstbrev och kort!
 

oneM

Medlem
Dom vill endast matcha BW Diamond mot deras silver sedan challange, tackade nej i väntan på att dom kör ny match till guld tänkte jag.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Står bara Gold plus rewards på mitt kort, inget om President circle

Ringde och kollade med Hertz, det var nått fel på min profil men de fixade så att jag vart president circle tre år framåt medans jag väntade. :)
Ska testa boka med dem nästa vecka och se hur det går.
 

Valley

Medlem
Vilket skämt!

Statusmatchade från Carlson CCC, checkade in på Post hotel i Göteborg under helgen för första gången som Platinum medlem och vilken cirkus! Kommer fram till disken och ska checka in personalen säger att jag är silver medlem och garanterad uppgradering är inte möjligt och personalen känner inte till vilkorer för Plantinum. kommer in på rummet och upptäcker att stryckbräda saknas och att säkerhetsskåpet inte fungerar. Personalen visar väligt inget intresse att lösa detta utan det krävs flera samtal och påminnelse från mig innan jag får svar/besked. Förlåt Club Carlsson att jag ändrade fokus...

Jag kommer om från nu att nu fortsätta boka samma hotel som jag alltid valt.

Håller (tyvärr får man säga) med dig.
Gett upp hoppet om Choice. Har inte varit många hotell jag trivts med i den kedjan under det år jag som förstaval haft Choice.
Får avsluta med att bränna mina poäng på Thief. Borde finnas för en weekend (om inte nya villkoren ställt till det)

(Edit. Såg precis att Spa Selma kräver 30 000p, vilket skämt. Thief nu 40 000p, låg inte det på 30 000 förut?)
 

MarcusC

Medlem
Clarion Post Oskarshamn. Fint & luftigt hörnrum. Lite gelehallon på bordet. Ingen "kupong" då hotel erbbuder fri kvällsbuffe åt alla gäster...

Trevligt hotel men fördelarna som guld verkar få...?!
 
Toppen