Senaste nytt

Chatflights

Status
Stängd för vidare inlägg.

mjulven

Medlem
Jag har inte testat dom själv men gillar affärsidén, den kan säkert passa många om dom når ut då många har flygpoäng men inte vet hur man använder dom för annat än resor med det specifika bolaget man har poäng hos.
 

flum

Medlem
Vi har medlemmar i forumet som är engagerade i chatflights. Vi får se om de ger sig tillkänna.
 

Alexis

Medlem
Hej Alla! Alexis här, VD på Chatflights. Kul att ni har hittat fram till oss! Jag skrev just en presentation om mig/oss i tråden Presentation av medlemmar. Kul att ni verkar gilla vad vi gör! Det stämmer att vi har rutinerade medlemmar från forumet som jobbar hos oss, kolla gärna vår blogg så ser ni vilka vi är. Jag ser till att svara på alla frågor som dyker upp här. I november lanseras vår app för iphone, då sköter man all kontakt med oss via den och vi har öppet dygnet runt, men tills dess kan ni chatta med oss via vår hemsida. Varmt välkomna!
 

Alexis

Medlem
Intressant, ger man dom inloggning o lösen till sitt Eurobonuskonto så känns det sådär...eller ringer de Tallin...
Hej! För att kunna hjälpa dig hela vägen fram stämmer det att vi behöver både inlogg och lösen till ditt konto. Men vi har strikta rutiner som säger att vi aldrig sparar dem, varken digitalt eller på papper, så att de kan hamna i fel händer. Jag som VD är väldigt tydlig med detta för alla som jobbar här. Om du har en idé för vad vi ska säga/göra som får dig att känna dig trygg så tar jag tacksamt emot förslag!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen