Senaste nytt

Champagnetråden

GOTBound

Medlem
AE3F6025-52C3-4C2D-A5C0-A52268FD8E6A.jpeg
Sista arbetsdagen innan semestern avklarad, taktiskt stopp på vägen hem från kontoret... Pol Roger skall nu kylas och avnjutas ikväll.

EK
 
Last edited:

GOTBound

Medlem
Visa bifogad bild 110826 Sista arbetsdagen innan semestern avklarad, taktiskt stopp på vägen hem från kontoret... Pol Roger skall nu kylas och avnjutas ikväll.

EK
3E315D31-1E66-4C8E-8A03-126036FA741E.jpeg

Riktigt trevlig, en -09:a. Det blir som efterrätt minus känslan av att bli för mätt; gräddig och smak av jordgubbar, rund och fyllig men ändå mjuk som en smekning.

Tyvärr är omgivningen inte lika trevlig, jag genomlider Spurs bortamatch mot Bournemouth @trekker förstår vad jag menar då jag precis hade en lång filosofisk digital utläggning om mitt förhållande med Spurs ;)

EK
 
Visa bifogad bild 110833
Riktigt trevlig, en -09:a. Det blir som efterrätt minus känslan av att bli för mätt; gräddig och smak av jordgubbar, rund och fyllig men ändå mjuk som en smekning.

Tyvärr är omgivningen inte lika trevlig, jag genomlider Spurs bortamatch mot Bournemouth @trekker förstår vad jag menar då jag precis hade en lång filosofisk digital utläggning om mitt förhållande med Spurs ;)

EK
Pol Rogers rosé champagner har alltid varit fantastiskt bra! Vill minnas det var -09 jag drack senast också. Mycket bra!
 
Toppen