Senaste nytt

Champagnetråden

rosenstam

Medlem
d94052b60df8233bb7b4d3fb0ecc0a16.jpg

Det gå bra nu...
 

MTheC

Medlem
Idag tog jag fram denna ut lagringen, och precis som vanligt med detta hus; meh!
Det var den sista flaskan och ingen sorg över detta.

EK
Visa bifogad bild 109071
Jag har faktiskt gillat huset i fråga bäst ombord på flyg. Ska låta det vara osagt om det beror på att den passar bättre på hög höjd eller mitt humör gjorde mig mer generös i bedömningen :)

Jag gillade dock Grande Dame 96, och tyckte även 2008 var bra för priset (kring 500 på bolaget, köpte dem på någon form av kampanj på Arlanda för under 400)
 

zippan

Medlem
Jag har faktiskt gillat huset i fråga bäst ombord på flyg. Ska låta det vara osagt om det beror på att den passar bättre på hög höjd eller mitt humör gjorde mig mer generös i bedömningen :)

Jag gillade dock Grande Dame 96, och tyckte även 2008 var bra för priset (kring 500 på bolaget, köpte dem på någon form av kampanj på Arlanda för under 400)
Har inte stött på någon dålig champagne i luften. Är nog omständigheterna som gör det mesta i den stunden.
 

MTheC

Medlem
Har inte stött på någon dålig champagne i luften. Är nog omständigheterna som gör det mesta i den stunden.
När jag flugit Finnar så har jag varit benägen att tycka det varit dåligt, har vid flera tillfällen ”utsatts för” Nicolas Feuillatte och då hjälper inte omständigheterna.

Annars spretar det ganska mycket vad som bjuds ombord, tyvärr inte alltid så kul men som du är inne på så kan omständigheterna lyfta det.
 
Toppen