Senaste nytt

CDON Sas Amex Classic 30k eurobonuspoäng

molntankar

Medlem
Ni som börjar spendera den här sidan om nyår kommer ju halvvägs (nästan, 45%) till en 2-4-1 voucher inom Europa. Har ju diskuterats huruvida det är värt att "satsa på det", men för någon kan det säkert vara det. För egen del ligger absolut största delen av spend på det här kortet / kampanjen under 2019 så det blir till att säga upp det inom en inte allt för avlägsen framtid.

SAS AmEx classic skrev:
...du behöver handla för ytterligare 91816 kronor för att erhålla din EuroBonus-förmån
Den texten såg betydligt bättre ut för en vecka sedan :(
 

P.Andersson

Medlem
Yes, även jag har nått gränsen på 45 000kr nu.. Blir en saftig faktura i januari :confused::eek:
Köpte nya Iphone 11 pro max, betalade 4 hyror i förskott och lite räkningar via Billhop samt betalade nyårsmiddagen för 5500 (på Farang i Stockholm där jag dessutom fick ytterligare 50p per 100kr= 2700 extra EB poäng) och några julklappar! De 100,000 EB poäng som spenderades i november på en NY-resa märks knappt att de ens försvunnit :D Grymt erbjudande!
 

backfire

Medlem
Jag kom upp till 45000kr den 31 januari och jag kan se att 30000 poäng står registrerat på Amex som kampanjpoäng. Dock så har inga poäng förts över till mitt eurobonus. Kan det dröja till nästa månadsskifte eller hur lång tid kan det ta?
 

Caelus

Medlem
Såja! Ansökte i början av december och igår uppnådde jag spenden och EB-poängen syns på Amex-kontot. Grym promo, mera sånt här :)
 

M.K

Medlem
9EFBB3B3-BEB5-4D76-B55A-09C4602CACDA.jpeg



Godmorgon B.C vänner.

Härligt månadssaldo på mitt Classic att vakna upp till. Detta var en mycket trevlig kampanj måste jag säga med 34 667 eb intjänat på någon månad i lugnt tempo med totalt 45 070sek i spend ser jag.
 
Last edited:
Toppen