Senaste nytt

Cash upgrades från Arlanda

agehall

Medlem
Jag vet att SAS testade det förra året, men jag var osäker på om det blev kvar som koncept. Nu står det dock en amerikan vid disken i gate F62 och betalar för en uppgradering. Jag hörde inte riktigt hur mycket han fick betala, men det är ju oavsett intressant att det verkar gå att göra.
 

agehall

Medlem
USD675 låter det som att de vill ha. Jag antar att det är från M till C. Är det från Y är det obscent dyrt.

Edit: Kanske är bra om man talar om vilken rutt det gäller. I detta fall är det ARN-ORD.
 

joemume

Medlem
Trevlig resa!! Som tidigare nämnts så är 675 USD rätt mastigt, speciellt eftersom man får poäng för den ursprungligt biljetterade biljetten.
 

Roger J

Medlem
Det känns dyrt med tanke på dagflyg samt att service är ngt reducerad numer (second serving är förenklad).
 

Paby

Medlem
Det där med en enklare second serving har jag missat. Är det något speciellt över sommaren eller ett nytt upplägg som är permanent?
 

agehall

Medlem
Som sagt - trevlig resa!

Åker Du C? Jag är lite nyfiken på vad som serveras isåfall.

Japp, fick tag på en Z-biljett som var bara ett par tusen dyrare än mina andra alternativ, så jag slantade skillnaden själv och reser bekvämt denna gång.

Jag kan försöka ägna mig åt att ta lite kort på menyn senare för den "råkade" följa med i datorväskan...
 
Toppen