Senaste nytt

Calle Schulman Eurobonus Diamond

flybob

Medlem
Det kvalificerar i kategorin - "?", snäppet under "Jaha?".

För att svara på ditt spörsmål, om han är sponsrad, vad spelar det för roll?

Förresten, konstigt att ingen har reagerat på att han postat sitt EB-nummer ocensurerat.
 

mjulven

Medlem
Det finns väl tre alternativ.

1. Han reser väldigt mycket. I och med att han jobbar inom "media" så är det väl inte omöjligt att han flyger en hel del.
2. Någon som är pandion har sponsrat han.
3. Adelssläkter tillhörande riddarhuset får Eurobonus Diamond av SAS om dom frågar.

Det troliga är ju fortfarande alternativ 1 som jag ser det...
 

Samosaguas

Medlem
Det finns väl tre alternativ.

1. Han reser väldigt mycket. I och med att han jobbar inom "media" så är det väl inte omöjligt att han flyger en hel del.
2. Någon som är pandion har sponsrat han.
3. Adelssläkter tillhörande riddarhuset får Eurobonus Diamond av SAS om dom frågar.

Det troliga är ju fortfarande alternativ 1 som jag ser det...
Ytterligare ett alternativ:

4. Han skriver positivt om SAS på sociala medier + gör ett avsnitt i sin Podcast där han intervjuar en flygvärdinna från SAS och får kortet som betalning.

Jag röstar fortfarande på alternativ 4. Det som jag tycker är intressant är denna typ av smygreklam via sociala medier där det är osäkert om han verkligen gillar SAS eller om han är sponsrad av dem, eller möjligtvis en kombination av de två.
 
  • Gilla
Reactions: El0

Kandinsky

Medlem
Förresten, konstigt att ingen har reagerat på att han postat sitt EB-nummer ocensurerat.

Hans bror, den namnkända Alex med motsvarande intellektuell spänst gjorde ett snarlikt tilltag för några år sedan. Då upplevde han det rimligt att lägga upp en bild på sitt amex (kommer inte ihåg vilket kort det var han hade) på sin blogg. Av någon outgrundlig anledning skedde massa underliga debiteringar på hans kort tiden efter. Jag vill minnas att han kommenterade det i efterhand och att amex inte hade varit allt för imponerade.
 
Fick precis svar från Calleschulman på Instagram, se bild!
 

Attachments

  • bild.PNG
    bild.PNG
    222,7 KB · Visningar: 651
Toppen