Senaste nytt

BusinessClass.se presenterar nya redaktionsteamet

GOTATH

Medlem
Önskar nya som gamla redaktionsmedlemmar ett stort lycka till! Har en pirrande magkänsla att BC.se nu kommer att växa till oanade höjder :D
 
Inte heller är det någon stor skräll att Erik Gustafsson är, just det, Erik Gustafsson. Har visserligen legat lågt här på forumet, men nu har jag åtminstone två inlägg skrivna! Kommer bli bra det här, var så säkra!
 

MarcusC

Medlem
Kul med "tillökning" av redaktionen. Kanske lite välbehövlig avlastning för övriga också?! Kul med er nya redaktörer på plats att göra sidan ännu bättre :)
 

NyfikenGrau

Medlem
Det verkar lovande detta, lycka till alla nya! Lite avis på Erik dock, som åkt bil genom Västra Afrika, en resa som bara kom till planeringsstadiet för mig då de båda Kongona var för osäkra för 13-14 år sen./Chicken :)
 

David

Medlem
Fantastiskt roligt! Grattis alla nya och gamla redaktionsmedlemmar till ett starkt team inför den fortsatta expansionen. :)
 

Traveller

Medlem
Jag har en rätt intressant resa bokad över jul &amp; nyår.. Drar med min ena dotter på en resa som börjar den 15 december med retur den 17 december. En trevlig resa inkluderat minst 7 länder vilket blir rätt najs för en 18 årig dotter att hänga med på. Totalpris för kalaset är endast 13.000 kronor för båda efter det att vi kommit fram till Hanoi till vilket vi flugit på poäng. Allt som allt totalt 16.500 kronor för oss båda.<br />
<br />
15-16 ARN - HKT - BKK - HAN med Thai<br />
19 HAN - NHA med VN<br />
22 NHA - HAN med VN<br />
22 HAN - KUL med MH<br />
26 KUL - SIN med AK<br />
31 SIN - KUL med AK<br />
31 KUL - RGN med AHK<br />
6 RGN - KUL - BWN med MH<br />
9 BWN - CGK med BI<br />
12 CGK - HAN<br />
17 HAN - BKK - ARN<br />
<br />
Säg till om ni vill ha något repotage från någonstans.. Brunei kanske..
 
Toppen