Senaste nytt

BusinessClass.se på Farnborough International Airshow – 14-15 Juli 2012

BusinessClass.se på Farnborough 2012


  • Total voters
    35
Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Ah, which reminds me... Jag kan tyvärr inte komma. Har fått annat att göra den helgen, men jag hann kolla att Park Inn Victoria Plaza har bra rates. 2-4-1 funkar, så det blir rätt billigt också och hotellet ligger ett kvarter från Victoria station.

När jag tittade fanns det även gott om plats kvar på BA i C för väldigt lite pengar.
 
1. Jag föreslår att BA0781 ARN-LHR 18:35 den 13/7 blir vår semi-officiella BusinessClass.se flight till London. Biljetter finns från 1303kr inkl skatter i Business Class på en 767. Hemresa 15/7 med BA0786 20:15-23:40 också på 767.
Totalpriset är 2608kr inkl skatter i Business Class t/r.

2. Jag har försökt hitta bra hotell-deals. Vad tror ni om:
Park Plaza County Hall London (London, Storbritannien) - Hotell recensioner - TripAdvisor

Finns för totalpriset 3553kr för enrumslägenhet för tre personer. (1180kr/pers om man delar)

Hotels.com skrev:
Kvalitetssängkläder inkluderar sängkläder i egyptisk bomull. Dubbel bäddsoffa. Utsikt över staden. Separat plats att sitta. Skrivbord. Plasma-tv med satellitkanaler och betalfilmer. Kostnadsfri trådlös och icke trådlös Internetanslutning. Värdeförvaringsskåp som passar bärbar dator. Privat pentry med kylskåp, mikrovågsugn, grytor/köksredskap och kaffe-/tebryggare. Privat badrum inkluderar dusch/badkar i ett med handhållen dusch. Badbekvämligheterna inkluderar hårtork, designertoalettsaker och makeup-/rakspegel. Luftkonditionering.

3. Vi samlas på Waterloo Station och åker tåget ut till flygshowen på lördag morgon, tidigt. Ca 40 min tågfärd. Området öppnar 09.30.

4. Middag lördag kväll.

5. Lounge meet på LHR från 18.00.
 

Svenska73

Medlem
Hade klart följt med men eftersom någon här på BC.se tipsade om SWISS rean till Beijing så har jag bokat hela familjen dit under Juli. Nästa år så count me in.
 

Dr. Miles

Expert
1. Jag föreslår att BA0781 ARN-LHR 18:35 den 13/7 blir vår semi-officiella BusinessClass.se flight till London. Biljetter finns från 1303kr inkl skatter i Business Class på en 767. Hemresa 15/7 med BA0786 20:15-23:40 också på 767.
Totalpriset är 2608kr inkl skatter i Business Class t/r.

Kan vi få åka med British Airways B747 till/från Arlanda på en av de flighterna, Concorde? ;)
 

rob74

Medlem
Bokat var det här! 2.609 kronor fick jag betala. Enligt BA var det 5 stolar kvar på ARN-LHR till detta pris före jag bokade, så skynda fynda... ;)
Ska bli trevligt detta. Syns i loungen! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen