Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Norrsken på ARN
Snälla Swedavia låt BA och Finnair komma tillbaka till T2 så vi får Aurora loungen tillbaka
För det första så är utbudet minmalt i Norrsken, Kalles kaviar finns men inga ägg, brödet är torrt, ingen apelsinjuice, i dryckesmaskinen finns ”Äppeldryck” kommer enbart vatten säger till loungvärdinnan skall kolla om det finns, ur Cola Light kommer det enbart vatten, påpekar igen för loungvärdinnan får bara en suck tillbaka.

Undrar on bolagen vet vad de betalar för, ännu värre för de passagerare som betalar för att komma in här!

Nu blir jag på bättre humör @IPC_Mataveri kommer in genom dörren och skall registrera sig, undra vart han skall flyga?

Visa bifogad bild 129657
Skrev till Priority pass och påpekade liknande problem, de skulle starta en utredning...
 

Turnpike

Medlem
Det är ju konstigt att problemen med Norrsken får fortsätta? Att inte Arlanda eller Menzes själva tar till sig av kritiken och gör något? Roade mig med att läsa färska omdömen från maj månad om Norrsken på TripAdvisor och det var entydigt. Alla gav det lägsta betyget.
 

Rickard_O

Medlem
Slår mig ner vid ingången i 3h här i guldloungen på Arlanda. Kom förbi och ta en Hallands, har 3h innan LH805 o_O
1h från centralstationen tills man hade en öl i handen får anses godkänt med tanke på köerna!

Märk dom underbara plastmuggarna!

5EE0632F-1476-4059-BBB2-6F6242A2B775.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen