BusinessClass.se Loungen 2021

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Swedestar, 1 Januari 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. trekker

trekker Medlem

Hej från Escape på Manchester T1, Aspire stänger kl12 så fullsmockat här.

20211207_113939.jpg

doc, storbokstav, Lounge Lizard och 7 andra gillar detta.
  2. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det han skriver är ju att det är en internationell lounge. Vad är det som får dig att misstolka honom att han menar tvärtom?

1ClassJocke och jerixon gillar detta.
  3. Det är en bra fråga Jag misstog mig nog på inrikes. Ställer dock fortfarande mig frågande till om det är Star Alliance eller SAAs lounge. Det finns till min vetskap bara en handfull lounger som drivs av Star Alliance:

Lounges - Star Alliance

Där ser jag inte Kapstaden.

Att det finns dåliga lounger runt omkring i världen som har Star Gold access är vi nog alla överens om. Men att anledningen var en ”köttgryta” där smaken kommer vara subjektiv som huvudanledning att Star Alliance borde ha minimum standard tycker jag var ett intressant argument om man jämför vad som finns runt omkring. Sen är det respektive bolag som driver sina lounger och det är en förmån för andra medlemmar att besöka. Om det inte passar smaken är det bara att vända i dörren. Det har jag gjort flera gånger.

Tommy, trekker och jerixon gillar detta.
  4. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag anade att det var där skon klämde. ;) Kanske bättre att säga det direkt då. Delar nämligen din hållning att köttgryta inte är fy skam. Särskilt inte med tanke vad många av oss tycker om den mat ex SAS serverar i sina guldlounger.

jerixon gillar detta.
  5. Jag gjorde ett annat misstag, jag antog att det var inrikes. Skall aldrig anta man skall fråga. Så det var mitt största misstag.

jerixon och Sir Lemon gillar detta.
  6. trekker

trekker Medlem

@Senator Never assume anything as you will make an ass of u and me....

Big Birger, Taggen, GOTBound och 1 annan gillar detta.
  7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    haha... den va bra Jocke!

8. trekker

trekker Medlem

Hade en chef som hade det mantrat och alltid hetsade om det innan alla möten med kund.

jerixon, Sir Lemon och GOTBound gillar detta.
  9. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Aspire lounge 26 AMS
    Här är det väldigt lugnt och det serveras Thai redcurry soup stark och god.
    857DC1A5-A229-4CB2-A82D-59B5AC32650B.jpeg 7F8B3B6D-20BB-4192-87F5-7FA4FD352A9E.jpeg 6BDB01C4-6DBA-4C47-86EE-37AC274BC5A3.jpeg BBE9CC5A-9924-48C7-B719-6A1F55974793.jpeg

Last edited: 7 December 2021
    Karlssonskan, doc, samet och 8 andra gillar detta.
  10. trekker

trekker Medlem

Hej från SAS guld i Oslo, här smittar Covid bara genom alkohol. Tur att buffén är covidfri.

20211207_163034.jpg 20211207_163115.jpg 20211207_164420.jpg

igelkotten, ekf, squeezen och 13 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!