BusinessClass.se Loungen 2021

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Swedestar, 1 Januari 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lasse Kongo

Lasse Kongo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, det har iofs inte jag heller. Bara tog det för givet att det fanns duschar i guldloungen men det kanske bara i finns i businessloungen.

2. 1ClassJocke

1ClassJocke Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    AE849363-4C32-49B4-B3AE-F4A569689FDD.jpeg 61893DE1-547E-4641-9D59-5B46ACCCAFD6.jpeg South African/ Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.
    Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…

sbbn017, Lounge Lizard, GOTBound och 3 andra gillar detta.
  3. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    IMG_20211206_173540.jpg Hälsningar från Pontus.
    Sällan jag flyger kvällstid nu mer, men ibland händer det =)
    Riktigt gott som oftast!

sbbn017, Glenn E, Robco och 16 andra gillar detta.
  4. Jag antar att du aldrig har satt din fot i SAS Inrikesloungen på ARN? ;) Eller valfri United Club ute på landet i USA? Du är kanske också medveten om att SAA precis steg upp som Fenix ur asken efter en nära-döden-upplevelse?

Det du beskriver låter som Haute cuisine jämfört med många inrikeslounger jag har besökt genom åren.

Jens Nilsson, Lounge Lizard, Tommy och 9 andra gillar detta.
  5. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bartender.... Låter som en dröm!

Tommy och Sir Lemon gillar detta.
  6. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God morgon från SAS Guld lounge ARN idag på väg till MUC
    9404879B-1450-4E81-A3CC-6285803745B8.jpeg

Karlssonskan, sbbn017, Flood och 11 andra gillar detta.
  7. pep

pep Medlem

I JNB er *A/SA loungen vaeldig god - men maaske den mindst luksurioese - i forhold til alle (?) trediepartsloungerne, der holder et hoejere niveau. I min optik er det nogle af verdens bedste lounger

1ClassJocke gillar detta.
  8. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    God morgon från Kiruna!
    Idag blir det SK1041 ner till Stockholm. En fd lärare bjöd in mig till vernissage där han ska ställa ut sina målningar för första gången. Så då får man ta och ställa upp...
    Fick fatt i en bonusbiljett och en frinatt på Elite Adlon med rätt kort varsel, vilket var bra då flygpriset t/r i Go låg på närmare 4.500 kr.

sbbn017, Tommy, Sir Lemon och 3 andra gillar detta.
  9. 1ClassJocke

1ClassJocke Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst. Men det är inte en landsbyggslounge utan Star Alliance enda internationella lounge.

10. Kanske jag har missat något men säger du att Star Alliance driver en inrikeslounge i CPT? Der skulle i så fall vara en nyhet för mig. Eller är det en inrikeslounge som drivs av SAA som Star Gold har access till? Skulle bra för medlemmarna att veta.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!