Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jonas C

Medlem
Hälsningar från Pontus på Arlanda. Mycket god briesallad idag.

7C7D28FB-8DFE-4886-99DC-F237CCF9A196.jpeg
 

Senator

Moderator
United Polaris på EWR. Ganska mycket folk som är ute och rör på sig. Hastig ombokning i morse från Swiss JFK-ZRH-ARN i morgon med stor chans för uppgradering till First till United Polaris till AMS ombord en B787-10 med SAS Plus :eek: från AMS-ARN och 3t väntan i AMS. Både Mini-Senator och Fru Senator är hemma och är risiga i misstänkt influensa. Test på g självklart, så min efterlängtade helg med vapendragaren @sembl blir relativt kort.

Det får bli en Negroni som sällskap istället

B8BB06C2-D657-479B-9B4C-A648F4B654CA.jpeg
 

rob74

Medlem
Hej från Umeå!
Dags att börja åka hem till Kiruna. Avgång 15:05.
Idag blir det snabb anslutning på Arlanda och jag ska vara hemma redan 18:25, om allt går som det ska.
Hitresan i torsdags blev ju lite smått strulig med förseningar och dessutom mellanlandning i Sundsvall, vilket jag såg först vid gate.
 
Bonjour/hallo från Diamond Lounge BRU Terminal A.

Det finns två olika soppor samt kallskuret (typ ost och skinka), pastasallad, grönsaker, bröd, sött bröd, snacks, godis a la Senator (typ gelebjörnar), soft drinks, tre sorters öl ur kran (Leffe Blond, Leffe Bruin och Stella), rött, vitt och rosé (en av varje) samt cava.

Ganska rymligt och inte alls mycket folk. Har aldrig varit här förut, tänkte det kunde vara kul att prova innan man hasplar sig över till Loftet.
20211205_165710.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen