Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ricci

Medlem
Månadsskifte i Galleries First på Heathrow, med klarblå himmel utanför. Några saker bytta på menyn, klart positivt med bœuf bourgignon (trots allehanda fnurror på tråden UK-La France) som är mycket vinvänligare än de mer kryddstarka alternativ som fanns nyss. Lösenordet till sist bytt efter samma i flera månader. Idag var leveranstiderna också mycket rimligare än för en vecka sedan.
Visa bifogad bild 121843 Visa bifogad bild 121844
Trevligt, har 7,5 tim på GF imorgon :).
 

Doctor-X

Medlem
Hej från Air Canada Maple Leaf Lounge - International, Toronto Pearson.
Tyvärr är semestern nu slut och det är dags att lämna Kanada för denna gången, 5v gick alldeles för snabbt!
72D809FF-7B51-45BC-97C2-680FD74FFA96.jpeg
 

Tomas E

Medlem
Lite skumpa i GF på LHR T5.
Bra med med folk i loungen!
Visa bifogad bild 121879
Jo, bara en champagne istället för de vanliga två. Tidigare har de även haft en Nicolas Feuillatte, samma som jag sett i piccoloflaskor ombord i Euro Traveller. Kan annars tipsa om att deras engelska bubbel, Hattingley Blanc de Noir, är klart bra (och det gäller verkligen inte allt engelskt bubbel även om den inhemska vinproducenterna verkar tro det). Men ska du vara i loungen 7,5 h lär du väl gå igenom hela menyn även utan tips. :D
 

Ricci

Medlem
Jo, bara en champagne istället för de vanliga två. Tidigare har de även haft en Nicolas Feuillatte, samma som jag sett i piccoloflaskor ombord i Euro Traveller. Kan annars tipsa om att deras engelska bubbel, Hattingley Blanc de Noir, är klart bra (och det gäller verkligen inte allt engelskt bubbel även om den inhemska vinproducenterna verkar tro det). Men ska du vara i loungen 7,5 h lär du väl gå igenom hela menyn även utan tips. :D
Hehe, de får arbeta hårt nu då jag testar alkoholfria varor också.:)

Edit: Dock tycker jag de är långsamma med serveringen....:(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen