BusinessClass.se Loungen 2021

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Swedestar, 1 Januari 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. trekker

trekker Medlem

Bara Gate Open så hann med en riktig snabbis i PP loungen rakt under GF. Att få gate A20 är jackpott!

20210831_171447.jpg

Tommy, 011430121, kristerj och 2 andra gillar detta.
  2. Pontus på väg till ZRH med LX1251. Varit här en stund och talat med andra trevliga BC-medlemmar som får identifiera sig själva ;)

storbokstav, Tommy, GOTBound och 2 andra gillar detta.
  3. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hand upp! Kul att ses, första spontana BC-medlemsträffen i en lounge för mig sedan pandemins start. För ett ögonblick kändes allt som vanligt, åtminstone fram till att munskyddet åkte på igen…

storbokstav, GOTBound, KED och 1 annan gillar detta.
  4. KED

KED Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt att träffas @Senator. Riktigt bra mat idag också. Tack @taxvalp

5. Pontus levererar som vanligt. Är också inom en runda nu. Mmx-Arn-Hel-Oul blir det när jag är färdig för dagen

storbokstav och GOTBound gillar detta.
  6. Mitt gamla hem i Mellaneuropa: Hilton Zürich Airport. Första besök sedan december 2019. En solig kväll och 24C utanför dörren.

Executive Loungen är nu en del av restaurangen. Lätt kaotiskt att hålla reda på vem som har access, och vem som inte har. Men utbudet är helt ok: en relativt bra salladsbuffé och en varmrätt: idag en enkel pastarätt som jag kanske inte skulle beställa men som var helt ok. Jag är inte så hungrig idag.

En G&T och lite jobb innan en tidig kväll. Kanske jag kan få sova en hel natt utan att någon väcker mig? :p

storbokstav, Tommy, taxvalp och 2 andra gillar detta.
  7. Tomas E

Tomas E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    6B9DD394-5458-40DC-9887-456A26D33F9D.jpeg Hälsningar från en glest besatt British Airways-lounge i Edinburgh. Systemet här är ”stå bakom repet och säg vad du vill ha”.

8. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Godmorgon från Pontus! Idag blir det Ronneby.

BC0EE34F-FE9B-4CEF-A415-A9288FF83796.jpeg

9. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från Norrsken på T5 Arlanda.. En ganska sorglig upplevelse med torra kakor, trött ost och vissna grönsaker.. Men de hade iaf Sleepy Bulldog på tapp..

palmen, PRJml2ENIpiC1e3L, GOTBound och 1 annan gillar detta.
  10. Mitt första besök i Galleries First LHR T5 sedan december 2019. Min sista resa med London Airways innan pandemin var LHR-PRG som vid den tiden avgick från T3.

En ganska lugn miljö och jag tycker British Airways har hittat en ganska bra sätt att hantera servicen på härinne med Q-R koder vid varje bord.

IMG_7403.jpg

igelkotten, mackan33, storbokstav och 8 andra gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!