BusinessClass.se Loungen 2021

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Swedestar, 1 Januari 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte hållit räkningen hur många gånger jag varit där de sista 14 dagarna, men de är riktigt många.
    Nu också om jag har tid som en ankomst lounge när jag ser att jag kommer missa nästa tåg till Malmö.:)
    Så helt klart så skulle Mikkeller börja med ett Frequent guest program, spend och gånger som man varit där som kriterier. :p

pep, Tommy, 011430121 och 1 annan gillar detta.
  2. trekker

trekker Medlem

God morgon från Escape loungen Manchester Terminal 1.

20210815_055709.jpg

Lagerman, Hissen, igelkotten och 7 andra gillar detta.
  3. IPC_Mataveri

IPC_Mataveri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hälsningar från Sala Vip loungen vid D piren på PMI. På väg till ZRH med en 777.
    Här i loungen pekar man på vad man vill ha, mat som dryck. Sedan bärs det ut till bordet.

6BB0FCA6-00C1-4779-B9BE-0ABA5D5781B6.jpeg

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    storbokstav, Sir Karlsson, Ricci och 5 andra gillar detta.
  5. igelkotten

igelkotten Medlem

Bjuder Swiss på access till den loungen? Lufthansa gjorde inte det för några veckor sedan.

6. SAS Loungen Inrikes på OSL. Faktisk mitt första besök. Mycket bra trots restriktioner. Tyvärr finns det väl ingen yta på ARN T4 som skulle duga till något bättre om man skall jämföra. Gissar Junior tröttnar snart så vi går ut och springer lite istället.

storbokstav gillar detta.
  7. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa finns med bland flygbolagen på skylten i entrén

igelkotten gillar detta.
  8. Det blev ett överraskande besök i OSL Lounge. Vi hade spanat in ett ställe vid gate E2 för en tidig middag men bara i Norge stänger ett kök kl 15:00 på en söndag Så det blev en ”måltid” här.

Premiumavdelningen är stängt men jag har alltid gillat denna. Jämfört med SAS Gold vinner den alltid. Bra utbud av mat och dryck!

sbbn017, DavveP och GOTBound gillar detta.
  9. igelkotten

igelkotten Medlem

Snopet - jag litade på check-in-agenten som sa att Lufthansa upphört med lounge på PMI. Jag borde så klart ha testat själv ändå, men var lite för seg i skallen för ens tänka tanken.

10. gusten

gusten Medlem

Lite OT, men sitter på O’Learys vid ARN gate 11 och väntar på Finnair. Hade gärna tagit en burgare men har så dåliga erfarenheter av serveringen här att det fick bli en IPA och nötter. Det känns som det rasslar igång med flygandet nu men flygplatserna är generellt på sparlåga ännu..

sbbn017 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!